Gå til innhold

Hvor ofte skifter du sengetøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skifter mange ganger i døgnet du, da? :fnise:

Nei det gidder jeg ikke :)

Anonymous poster hash: 1ba4f...a72

Skrevet

Jeg begynner å skjønne det :P

Greit nok at det er deilig å legge seg i rent sengetøy, men en gang i uka er mer enn nok. Med mindre man er syk med feber eller noe sånt.

Selv skifter jeg fra en gang i uka til hver 14. dag.

Anonymous poster hash: ab09c...682

Skrevet

Jeg skifter hver søndag :) Så gleder meg med andre ord veeeeldig til å legge meg i kveld ;)

Anonymous poster hash: 44a37...b44
  • Liker 1
Skrevet

1 gang i uken.

Anonymous poster hash: 7d90e...9d6

Skrevet

Hver andre uke kanskje. Sjelden jeg har sex i min egen seng og jeg svetter ikke mye og er alltid nydusja, så føler egentlig jeg kunne gjort det sjeldnere også. Men er jo godt med helt rent sengetøy

Skrevet

Dette er hyperhygieniske KG. Her skifter man helst før man har lagt på nytt. :fnise:

Hahahahaha!!! Love it!

Anonymous poster hash: c3abd...e2c

Skrevet

hver 4.-7. dag, da vi har hunden i sengen om natten. hver gang etter endt mens. hver 14. dag før hund.

Anonymous poster hash: fe2b3...fe3
Gjest Eurodice
Skrevet

Nei det gidder jeg ikke :)

Anonymous poster hash: 1ba4f...a72

Jeg leste et innlegg av deg nå at du ikke hadde samleie så altfor ofte. AB-nummer er virkelig ikke lett å holde styr på.

Skrevet

Selv skifter jeg fra en gang i uka til hver 14. dag.

Me too :)

Skrevet

Vi skifter 2-3 ganger i uken. Må støvsuge og vaske soverommet like ofte og. Ikke fordi vi er SUPERHYGIENSKE og sunne mennesker som kun spiser kokt salat, men sambo er veldig allergisk mot midd.

Visste dere at middlaken koster ca 1300kr? DÉT er motbydelig!

• Liker 2
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke, for det ville blitt altfor ofte isåfall..

Jeg skifter så ofte jeg gidder

Gjest Eurodice
Skrevet

Vi skifter 2-3 ganger i uken. Må støvsuge og vaske soverommet like ofte og. Ikke fordi vi er SUPERHYGIENSKE og sunne mennesker som kun spiser kokt salat, men sambo er veldig allergisk mot midd.

Hva er middlaken?

Skrevet

Forsøker å bytte ukentlig, men noen ganger kan det gå en cirka ti dager mellom. Andre ganger er det to ganger i uken. Det varierer.

Anonymous poster hash: a4508...10d
Annonse
Skrevet

Du har midd på huden, i sofaen din, i jakka di og overalt ellers i huset. Nytter ikke bare å bruke spesiallaken gitt.........

Skrevet

Må man skifte sengetøyet? Det er det ingen som har sagt til meg. :rodme:

Anonymous poster hash: b4831...1c7
  • Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Hver uke :) Ligger gjerne i litt størknet sæd ;)Bare sunt :fnise:

Skrevet

Du har midd på huden, i sofaen din, i jakka di og overalt ellers i huset. Nytter ikke bare å bruke spesiallaken gitt.........

Riktig det! Midd blir man ikke kvitt uansett. Det hjelper symptomene ved hyppig skift av sengetøy, støvsuging, vasking og ved bruk av spesialsengetøy.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...