Gå til innhold

Menn som legger igjen tannkosten for å markere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt to lange samboerforhold, og er 38 år nå. De to siste årene har jeg hatt to korte forhold, der begge mennene har uten forvarsel lagt igjen tannkostene sine på badet mitt, og når jeg spør om hvorfor får jeg vite at de ville ha noe som var sitt, hos meg.

Og det til tross for at jeg har sagt at jeg ikke vil bo med en mann igjen og ikke vil ha noen av hans saker lagret hos meg som om jeg er en bod.

Jeg sa de fikk ta sakene sine med seg hjem ellers ble det slutt. Og så kommer den leksa om at jeg aldri vil få meg en ny mann når jeg er slik. Hva faen? Jeg har ikke bedt om å få en ny samboer, og jeg har gjort det klinkende klart under datinga at jeg kun ville ha en kjæreste som bor for seg med sitt og jeg bor alene med mitt. Hva er problemet med det?

Så jeg gjorde det slutt og stappa tannkosten til han siste inn i kjeften hans og sendte han på dør.

Er det så vanskelig for menn å forstå at det finnes kvinner som velger å bo alene og som ikke ønsker alle tingene som er typisk når noen prøver å bli samboere? En tskjorte her, noen underbukser her, og plutselig har hele hjemmet til kjæresten blitt flyttet inn til deg.

Anonymous poster hash: 25c31...189
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tenker på det mer som en praktisk, ikke nødvendigvis som at man skal flytte inn. Jeg synes ihvertfall det er praktisk at kjæresten har tannbørsten sin her, av den enkle grunn at det er fint å få pusset tennene innimellom, det er ekkelt å gå dager uten en dag uten å pusse tennene sine.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 15
Skrevet

Da får du har et lie lager med tannbørster hjemme som du kaster etter bruk. Eller mener du at mannen skal gå med tannbørsten på innerlomma hele tiden i tilfelle det blir overnatting?

Anonymous poster hash: 36a3f...040
  • Liker 6
Skrevet

Han hadde ikke så lang vei hjem til seg at det ble nødvendig å drasse med seg tannkost og diverse andre ting og pyntegjenstander.

Skrevet

Haha. Er dette trolling? :vetikke:

Du får gjøre som en kompis av meg: han har sånne pakker med First Price tannbørster med rundt 5 stk i pakken til bruk ved overnatting av damer. Så kastes de etter at selskapet har dratt hjem.

Uansett tror jeg du kommer til å få problemer hvis du anser en tannbørste, en truse og en t-shirt (kjekt å ha et ekstra skift) som at man prøver å flytte inn... :fnise:

Anonymous poster hash: 92d13...644
  • Liker 11
Skrevet

Haha. Er dette trolling? :vetikke:

Du får gjøre som en kompis av meg: han har sånne pakker med First Price tannbørster med rundt 5 stk i pakken til bruk ved overnatting av damer. Så kastes de etter at selskapet har dratt hjem.

Uansett tror jeg du kommer til å få problemer hvis du anser en tannbørste, en truse og en t-shirt (kjekt å ha et ekstra skift) som at man prøver å flytte inn... :fnise:

Nei jeg vil ikke ha et lager liggende. Det er noe som heter toalettveske og reiseveske, noe en tar med seg på besøk og tar med seg når en reiser hjem igjen. Kjæresten er tross alt en gjest.

Huff jeg er så lei av dere som alltid tror det er trolling.

Skrevet

En ting er å legge igjen en tannkost fordi det er lettvint, men å legge den igjen for å "markere reviret" er noe annet:P Så lenge du TS er klar på hva slagt type forhold det er og du ikke ønsker å ha ting og tang liggende igjen etter besøk, så tror jeg ikke det er noe problem:)

Anonymous poster hash: 7e404...651
  • Liker 1
Skrevet

Forventingen av hvordan et forhold skal være:

Enten så slutter det fordi det er slutt, ellers blir man gift.

Anonymous poster hash: 05f2b...24e
Skrevet

Nei jeg vil ikke ha et lager liggende. Det er noe som heter toalettveske og reiseveske, noe en tar med seg på besøk og tar med seg når en reiser hjem igjen. Kjæresten er tross alt en gjest.

Huff jeg er så lei av dere som alltid tror det er trolling.

Sorry, bare hørtes litt sprøtt ut at du faktisk stappa en tannbørste inn i kjeften på en fyr fordi du fikk noia når han hadde den liggende hos deg.

Da tror jeg kanskje det beste for deg er at du besøker han, istedenfor at han kommer på besøk til deg. Han får altså ikke lov til å overnatte hjemme hos deg, fordi da slipper dere problemet med at han har behov for tannbørste osv.

Syntes jeg ser gutter som flyr rundt med toalettmappe, hehe. Hvor gamle er dere? Er dere 40+ er det kanskje normalt at en mann tar med seg toalettmappe for å overnatte hos kjæresten? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en elsker. Sjelden han er her over natta, men det hender. Allikevel har jeg en tannbørste liggende som er hans. Jeg har aldri tenkt på det som at han er på vei til å flytte inn... :klo:

Anonymous poster hash: 68098...5d7
  • Liker 5
Skrevet

Oops, så ikke at du hadde skrevet at du er 38. Beklager..

Skrevet

En ting er å legge igjen en tannkost fordi det er lettvint, men å legge den igjen for å "markere reviret" er noe annet:P Så lenge du TS er klar på hva slagt type forhold det er og du ikke ønsker å ha ting og tang liggende igjen etter besøk, så tror jeg ikke det er noe problem:)

Anonymous poster hash: 7e404...651

Vel, utrolig nok brukte begge disse to de samme ordene. De følte et behov for å markere at jeg tilhørte dem, og at evt andre menn som måtte komme på besøk til meg ( Noe som ikke var tilfelle, jeg roter ikke rundt...) skulle se tannkostene og skjønne at jeg hadde en mann. I tillegg var det klare hint på at de ønsket å flytte inn. til tross for hva jeg hadde sagt.

Skrevet

Sorry, bare hørtes litt sprøtt ut at du faktisk stappa en tannbørste inn i kjeften på en fyr fordi du fikk noia når han hadde den liggende hos deg.

Da tror jeg kanskje det beste for deg er at du besøker han, istedenfor at han kommer på besøk til deg. Han får altså ikke lov til å overnatte hjemme hos deg, fordi da slipper dere problemet med at han har behov for tannbørste osv.

Syntes jeg ser gutter som flyr rundt med toalettmappe, hehe. Hvor gamle er dere? Er dere 40+ er det kanskje normalt at en mann tar med seg toalettmappe for å overnatte hos kjæresten? :klo:

:fnise: Jeg ble litt sur på han...

En kjæreste kan besøke meg, bare han innser at jeg mener det jeg sier. Men det opplevdes som om de faktisk trodde at det var noe jeg bar sa, og at jeg egentlig ville ha en samboer.... Men det er jo ikke det jeg vil ha. Jeg er 38 som sagt, han nr 1 var 32 og nummer 2 var 39.

Jeg vet ikke hva som er normalt for andre, men jeg er ikke vant til at kjærester har tannkost og diverse saker liggende. Det er sånt jeg forbinder med forhold som går videre til samboerforhold.

Skrevet

Vel, utrolig nok brukte begge disse to de samme ordene. De følte et behov for å markere at jeg tilhørte dem, og at evt andre menn som måtte komme på besøk til meg ( Noe som ikke var tilfelle, jeg roter ikke rundt...) skulle se tannkostene og skjønne at jeg hadde en mann. I tillegg var det klare hint på at de ønsket å flytte inn. til tross for hva jeg hadde sagt.

Du må være helt fantastisk.

Gjest Awzm me
Skrevet

Det er en tannbørste, ikke et frieri, slapp av.

• Liker 9
Skrevet

Du må være helt fantastisk.

Takk :fnise:

Skrevet

Det er en tannbørste, ikke et frieri, slapp av.

Du var ikke der og så hvordan de to oppførte seg. Hadde jeg sagt ja hadde de flyttet inn, noe jeg var tydelig på fra dag en at var uaktuelt.

Skrevet

Jeg overnattet spontant hos min kjæreste på vår andre date. Da vi våknet dagen etter dro han ut for å handle frokost, og jeg ba om at han kjøpte med en tannbørste til meg. Ikke visste jeg at jeg praktisk talt flyttet inn! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg overnattet spontant hos min kjæreste på vår andre date. Da vi våknet dagen etter dro han ut for å handle frokost, og jeg ba om at han kjøpte med en tannbørste til meg. Ikke visste jeg at jeg praktisk talt flyttet inn! :fnise:

Hvis du lot den bli der fordi du kunne få bruk for den igjen, ja da er det første tegnet. :laugh:

Skrevet

Det er vel bedre å legge igjen en tannbørste enn å pisse opp etter veggene for å markere reviret sitt? :)

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...