Gå til innhold

Hvor stort dusjkabinett har du?

Gjest anobano

Anbefalte innlegg

Gjest anobano

Hvor stor dusj har du? 90 ganger 90, 100 ganger 100 eller 120?

og anbefaler du den størrelsen du har?

Hva burde jeg velge? (er en jente på 155 og passe tynn)

Jeg HAR jo penger til 100 kabinettet jeg har sett på, men spørsmålet blir da om det er verdt det?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har 70 × 70 :P Vil ikke akkurat anbefale det, men der funker helt greit. Må leke litt slangemenneske dersom man mister ned såpe eller den slags, men ellers er det ingen problem. Veldig praktisk på et lite bad. De gangene jeg har dusjet i 90 × 90 syns jeg det er veldig stort, men det går jo på vane. Men at du klarer deg med 90-kabinett er helt klart, min far på nesten to meter og over 100 kilo klarer seg med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 110x110. Jeg er slank så har god plass, men får nesten klaustrofobi i 90x90. Gå for 100x100 du, så har du plass til kjæresten din i dusjen sammen med deg ;)

Anonymous poster hash: 7c985...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70*70. Hadde glatt byttet det med noe større dersom det hadde vært plass. Mister du såpa eller barberhøvelen må du jo nesten ut av det for å få plukket opp :)

Anonymous poster hash: 4dfa6...307
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 100 x 100, og er glad for det. Liker at det er god plass i dusjen. Føles nesten klaustrofobisk når man omtrent har alle dusjveggene rett oppi seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100x100 har vi, men vi dusjer stortsett alltid sammen. Passe stort, men alene funker 90x90 greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nye er 80x90. Det føles litt trangt i forhold til det gamle vi har, som jeg ikke vet størrelsen på.

Anonymous poster hash: c7052...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sett på hvor stort selve badet er. Har du stort bad hadde jeg hatt stort dusjkabinett, det føles mye mer behagelig ut enn et mindre. Hverdagsluksus! Vi har dusjhjørne på 95x95 og det er deilig og stort. Kunne fint hatt større også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 100 * 120. Det er deilig stort. Noe av det vi prioriterte høyt opp på lista da vi bygde var nettopp stor dusj.
Her er det god plass til å dusje to stk. og det er også mulig å hjelpe barna i dusjen uten å måtte dusje selv.

Jeg er ikke spesielt stor, men får helt "klaus" av små dusjkabinett der du knapt nok klarer å løfte armene over hodet for å vaske håret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...