Gjest Ciegus Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Tror du betjeningen kommer til å kverulere på det? Leste nemlig ikke noe om øl i holdbarhetsgarantien til Kiwi.. Eller er de bare glad for at noen rydder opp i butikken deres..? Anonymous poster hash: 65b95...e62 Hvis butikken begynner å krangle på sin egen politikk bør du klage. Utrolig at Kiwi-ansatte kan få seg til å bli sure for en policy Kiwi selv har valgt å ha.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 Det er ulovlig etter norsk lov og dele ut alkohol gratis, så ja det vil de kverulere på. De kan miste salgsbevillingen om de gjør det.Anonymous poster hash: 71562...b59 Jeg vil jo ikke ha ølen gratis, jeg vil ha penger.. Og utifra hva jeg har lest her, så har jeg min fulle rett til det. Anonymous poster hash: 65b95...e62
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #23 Skrevet 3. mars 2014 Da må du forte deg, hvis ikke noen allerede har tatt ølen Anonymous poster hash: e7193...f61
Gjest Blubberella Skrevet 3. mars 2014 #24 Skrevet 3. mars 2014 Regner med alle Kiwi-butikkene i landet har fått ekstra mye besøk i ølhylla i det siste!
Emmi9 Skrevet 11. mars 2014 #25 Skrevet 11. mars 2014 Hvis butikken begynner å krangle på sin egen politikk bør du klage. Utrolig at Kiwi-ansatte kan få seg til å bli sure for en policy Kiwi selv har valgt å ha. Det er dessverre mye press fra sjefene om å gi ut minst mulig, fordi det er pengetap, så det påvirker jo veldig den som sitter i butikken... Dumt, men sant.
Erazor Skrevet 11. mars 2014 #26 Skrevet 11. mars 2014 Har datoen gått ut får du alkohol gratis. Ja, det kan godt hende de blir sure. På Kiwibutikken her jeg bor blir de DRITsure. Skjønner ikke hvorfor de har de garantiene, egentlig, når de ikke har lyst til å håndheve dem. Har sluttet å handle på Kiwi, de har så dårlig service. Anonymous poster hash: e8377...c62 Denne policyen er nok bestemt sentralt, og da har ikke nødvendigvis hver enkelt kjøpmann hatt så mye å si. Ikke alle er like begeistret for å måtte gi ut penger og/eller varer gratis, spesielt hvis det kan medføre at noen prøver å utnytte systemet ved å gjemme unna varer ved å for eksempel sette dem bakerst eller putte dem i feil hylle. Vet også at det ikke er alle Narvesen-kjøpmenn som er så glade for å måtte gi ut brus gratis om noen glemmer å spørre om drikke til maten. Det er heller ikke populært når man får en svær stabel med kuponger med gratis kaffe, i alle fall ikke om kaffen er en viktig del av butikkens profitt på grunn av beliggenhet. Har selv kastet en haug med kuponger som aldri har blitt gitt ut til kunder. Ikke alle tiltak som er bestemt sentralt vil være til den enkelte kjøpmanns beste. Da blir det gjerne litt frustrasjon.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #27 Skrevet 11. mars 2014 Jeg jobber i Kiwi-butikk, og man har ikke lov til å gi ut alkohol eller tobakksvarer gratis, da får kunden penger tilbake. At de ansatte blir sure, får være deres problem. Her jeg jobber har vi ofte stamkunder som er "datojegere", og de har vi en fantastisk tone med. Ta det opp med butikken, for det skal virkelig ikke være slik. Grunnen til at man har blitt strengere på det å levere ut datovarer og evt penger, er at det er folk som utnytter systemet og gjemmer unna varer, eller til og med tar med esker med påstemplet dato og bytter ut, slik at varen plutselig har "gått ut på dato"... Utrolig, men sant.. Anonymous poster hash: e7db8...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå