AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Kjæresten min er verdens herligste. Jeg må presisere at han ALDRI har sagt noe negativt om kroppen min, han sier han elsker den og det er nesten så jeg tror på ham. Men noen ganger (gjerne når jeg har mensen) tenker jeg "Hva i helvete ser han i meg?". Han har six-pack og er supertrent, jeg trener og spiser relativt sunt men har flabb og babb her og der. Synes jeg ser ut som en hvalross ved siden av ham. Ser jeg på bilder av meg selv sammen med ham så begynner jeg nesten å gråte, fordi han er så heit og jeg har love-handles som stikker over buksa. Han sier han ikke ønsker jeg skal gå ned, at jeg er perfekt (jeg har vel BMI på 25,5 eller noe), han elsker kroppen min og at jeg tenner ham noe så sykt. Han sier han ikke tenner på radmagre jenter, så hvorfor føler jeg meg så feit da? Ja, dette kan være PMS....men hvorfor kan ikke jeg tro på at han liker meg som jeg er? PS ( jeg er ikke 19 år, jeg er 26 ) Anonymous poster hash: 2b0c5...a4c
Gjest Svampebob1 Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Kjæresten min er verdens herligste. Jeg må presisere at han ALDRI har sagt noe negativt om kroppen min, han sier han elsker den og det er nesten så jeg tror på ham. Men noen ganger (gjerne når jeg har mensen) tenker jeg "Hva i helvete ser han i meg?". Han har six-pack og er supertrent, jeg trener og spiser relativt sunt men har flabb og babb her og der. Synes jeg ser ut som en hvalross ved siden av ham. Ser jeg på bilder av meg selv sammen med ham så begynner jeg nesten å gråte, fordi han er så heit og jeg har love-handles som stikker over buksa. Han sier han ikke ønsker jeg skal gå ned, at jeg er perfekt (jeg har vel BMI på 25,5 eller noe), han elsker kroppen min og at jeg tenner ham noe så sykt. Han sier han ikke tenner på radmagre jenter, så hvorfor føler jeg meg så feit da? Ja, dette kan være PMS....men hvorfor kan ikke jeg tro på at han liker meg som jeg er? PS ( jeg er ikke 19 år, jeg er 26 ) Anonymous poster hash: 2b0c5...a4c Den du er er nok grunnen til at han liker deg. Dessuten finnes det menn som liker damer med litt former. Det er en grunn til at det kalles "love-handles". Det trenger ikke å ha med sex å gjøre :-P.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Tror det er vanskelig for deg å tro på fordi du ikke liker deg som du er jeg. Hva ville gjort at du ble fornøyd? Bruk det som mål og gå etter det! Anonymous poster hash: 04e4b...d9e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Forresten en av de morsomste titlene jeg har sett på en tråd Og husk at det ikke er bare kilo og fettprosent som gjør en person attraktiv da. Du er tydeligvis morsom og har helt sikkert utstråling og sjarm, i tillegg til å være heit! Velg å tro på kjæresten din, man er så kritisk mot seg selv at andre er mye bedre på å bedømme om man er fin eller ikke. (OBS! Det gjelder kun om personen faktisk synes du er fin. De som ikke synes det overser man bare) Anonymous poster hash: 04e4b...d9e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå