Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt dersom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom kjæresten søkte på mange andre jenter på facebook? F.eks, har han søkt på noen veldig pene venninner av meg. Og i tillegg søker han noen ganger opp en jente jeg vet han syns er veldig deilig. Hva hadde dere tenkt dersom dere så det? (På aktivitetsloggen hans på facebook).

Anonymous poster hash: c04b0...793
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom kjæresten søkte på mange andre jenter på facebook? F.eks, har han søkt på noen veldig pene venninner av meg. Og i tillegg søker han noen ganger opp en jente jeg vet han syns er veldig deilig. Hva hadde dere tenkt dersom dere så det? (På aktivitetsloggen hans på facebook).

At han overhode ikke har noe respekt for deg. Hverken som person eller kjæreste.

Anonymous poster hash: 30b36...9df

• Liker 1
Skrevet

Hadde tenkt at jeg burde slutte å snoke på hva han gjør.

Anonymous poster hash: f822a...151

Skrevet

Hvor finner du dette i aktivitetsloggen?

Anonymous poster hash: 35f38...819
Skrevet

Aktivitets-logg på FB, finnes det? Jeg ser ikke når noen andre søker på noen...

Skrevet

Aktivitets-logg på FB, finnes det? Jeg ser ikke når noen andre søker på noen...

Ja, det fins, innpå profilen sin står det "Aktivitetslogg" til høyre, ganske langt oppe. Ved siden av står det "Oppdater informasjon", også er det et tannhjul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...