AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Sletta facebook for 4 mnd siden,og nå har jeg mista kontakten med en god del. Jeg jobber fult og har barn, så det er ikke bare for meg å ta meg en tur ut eller ringe. Dagene er fulle, men kveldene i helgene blir fort veldig stille. Vurderer å få Facebook igjen, men det var jo en grunn til at jeg slettet den.. Er jo Helt feil at slike ting skal styres av sosiale medier hvorvidt en blir husket på av andre. Jeg tar kontakt selv, men mange sier det er så mye enklere å holde kontakten med Facebook. På tryne syns jeg!Anonymous poster hash: 76072...756 1
mandel92 Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Hvorfor slettet du facebook? Du kan ikke klage på at du faller utenfor når du selv har valgt å ikke ha facebook. Jeg er også en av dem som synes det er mye lettere å få tak i folk med hjelp av facebook, du må gjerne være uenig i det, men slik er det.. 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Hvorfor slettet du facebook? Du kan ikke klage på at du faller utenfor når du selv har valgt å ikke ha facebook. Jeg er også en av dem som synes det er mye lettere å få tak i folk med hjelp av facebook, du må gjerne være uenig i det, men slik er det.. Tenker som så at man kan klare seg uten. For min del så ble facebook en tidstyv. TsAnonymous poster hash: 76072...756
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Hvorfor slettet du facebook? Du kan ikke klage på at du faller utenfor når du selv har valgt å ikke ha facebook. Jeg er også en av dem som synes det er mye lettere å få tak i folk med hjelp av facebook, du må gjerne være uenig i det, men slik er det.. Lettere ja, men hadde vedkommende person betydd noe for deg hadde du vel like så godt sendt en sms, eller blir det for slitsomt for deg? Må for guds skyld ikke anstrenge seg.. Anonymous poster hash: 36b42...42d 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Har slettet fb selv i helgen og kjenner allerede abstinensene! For min del er det fordi jeg bruker mye tid på å sjekke fb, og ikke minst at jeg vil se hvem som egentlig gidder å ta kontakt med meg når jeg ikke er på fb. Er ikke mange som har giddet å ta kontakt via fb heller, så det blir vel ingen som gidder nå, men men... Anonymous poster hash: cd999...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Lettere ja, men hadde vedkommende person betydd noe for deg hadde du vel like så godt sendt en sms, eller blir det for slitsomt for deg? Må for guds skyld ikke anstrenge seg..Anonymous poster hash: 36b42...42d Som jeg skrev i hovedinnlegget så tar jeg kontakt selv TsAnonymous poster hash: 76072...756
Nevian Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Har slettet hele greia - aldri følt makan til befrielse. 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Har slettet hele greia - aldri følt makan til befrielse. Samme her! Livet uten facebook er befriende )) TsAnonymous poster hash: 76072...756
mandel92 Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Lettere ja, men hadde vedkommende person betydd noe for deg hadde du vel like så godt sendt en sms, eller blir det for slitsomt for deg? Må for guds skyld ikke anstrenge seg.. Anonymous poster hash: 36b42...42d Ja, selvsagt tar man kontakt med folk som betyr noe for en. Da blir kanskje litt feil å skylde på at grunnen til at folk ikke tar kontakt er pga at man ikke har facebook... Skjønner ikke helt greia med at facebook er en tidstyv. Hva gjør folk på facebook egentlig?? Joda, jeg sjekker facebook flere ganger daglig, man kan ikke si at det stjeler noe tid fra meg... 1
Libertas Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Slettet meg fra Facebook av forskjellige grunner, og har nå ikke mye kontakt med andre enn noen få. Jeg har prøvd å få tak i andre venner på Skype og på mobil, men der er det ikke svar å få. Men jeg velger å ikke ta det så tungt
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 "For min del ble facebook en tidstyv" nevnte ikke deg i den Setningen TSAnonymous poster hash: 76072...756
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Som jeg skrev i hovedinnlegget så tar jeg kontakt selv TsAnonymous poster hash: 76072...756 Det var rettet mot personen jeg svarte, ikke deg. Jeg var enig i innlegget ditt Anonymous poster hash: 36b42...42d 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 For min del ble det en tidstyv fordi jeg stadig var innpå og sjekket om det var "noe nytt" siden sist. Jeg begynte også å bli opphengt i antall likes og kommentarer på ting jeg evt publiserte, og begynte å tenke på hvorfor "den eller den" ikke hadde kommentert på ting. Utrolig teit, jeg vet, spesielt siden jeg er en voksen dame på 32 år. Burde egentlig gi f i hva andre mener og gjør på fb, men siden jeg åpenbart ikke klarer det, har jeg valgt å deaktivere kontoen min. Anonymous poster hash: cd999...cc3 4
Gjest Nightwich Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Så deilig å høre at enkelte tar avstand fra facebook !! Det har blitt en usunn mani for mange og jeg har valgt bort venner fordi de bare MÅ sjekke facebook mens vi er sammen. Behovet enkelte har for å få "likes" og bekreftelse på at de har mange venner er sykelig ! Flott ts !! De som ikke tar kontakt nå er ikke verdt din tid !! 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 AMEN FOLKENS!!! TSAnonymous poster hash: 76072...756
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 Ja, selvsagt tar man kontakt med folk som betyr noe for en. Da blir kanskje litt feil å skylde på at grunnen til at folk ikke tar kontakt er pga at man ikke har facebook... Skjønner ikke helt greia med at facebook er en tidstyv. Hva gjør folk på facebook egentlig?? Joda, jeg sjekker facebook flere ganger daglig, man kan ikke si at det stjeler noe tid fra meg... De sitter vel å blar nedover siden, kommenterer og liker og plutselig har man sittet en halvtime her, og en liten time der. Skjønner godt det tar opp tid, er avhengig selv. Anonymous poster hash: 36b42...42d 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #17 Skrevet 23. februar 2014 Ja, selvsagt tar man kontakt med folk som betyr noe for en. Da blir kanskje litt feil å skylde på at grunnen til at folk ikke tar kontakt er pga at man ikke har facebook... Skjønner ikke helt greia med at facebook er en tidstyv. Hva gjør folk på facebook egentlig?? Joda, jeg sjekker facebook flere ganger daglig, man kan ikke si at det stjeler noe tid fra meg... Fornektelse kalles det TsAnonymous poster hash: 76072...756
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 Skjønner ikke helt greia med at facebook er en tidstyv. Hva gjør folk på facebook egentlig?? Joda, jeg sjekker facebook flere ganger daglig, man kan ikke si at det stjeler noe tid fra meg... Får du gjort alt du ønsker i løpet av dagen, uten at det går ut over nattesøvn? I så fall er vel ikke Facebook en tidstyv for deg. Slik er det ikke for alle. Jeg kjenner mange som ikke "har tid" til å gjøre ditt eller datt, men som likevel har tid til å sjekke facebook flere ganger daglig. ("Jeg skulle vært på butikken før stengetid, men jeg fikk ikke tid" var den siste unnskyldningen jeg hørte) Anonymous poster hash: 972ec...536 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #19 Skrevet 23. februar 2014 Det er ihvertfall sikkert at det via facebook er lettere å holde kontakt med flere enn bare de nærmeste vennene.Anonymous poster hash: 3ceda...eba 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #20 Skrevet 23. februar 2014 Det er ihvertfall sikkert at det via facebook er lettere å holde kontakt med flere enn bare de nærmeste vennene.Anonymous poster hash: 3ceda...eba Jepp! Enig. Det er alltid noe for og imot TsAnonymous poster hash: 76072...756 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå