AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg blir ansett som veldig snill og ukomplisert. Jeg bryr meg ikke om drama og hauser aldri opp ting. Er alltid blid og omgjengelig og finner fort nye venner i alle slags samfunnslag og miljøer. Vekker fort tillit og knytter fort bånd med folk. Men forblir singel. Møter jo menn ofte og de kan vise litt interesse. Nå sist møtte jeg en fyr jeg likte og tok også initiativ til å bli bedre kjent. Han var helt med i en ukes tid, og så bare fordufta han. The story of my life. Er jeg rett og slett for enkel, snill og grei? Blir det for lite motstand? Eller hva er greia? Jeg ser bra ut, er sunn og aktiv. Ingen sinnsykdommer eller noe - bare en vanlig, glad og blid jente Anonymous poster hash: 05593...99b
absinthia Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Du må bare være som du er. Det er neppe at du er snill og ukomplisert som gjør at du ikke finner noen, selv om det ofte kan se ut som om damene som lager drama og holloi ofte holder menn på tå hev. Jeg er forøvrig snill og ukomplisert, men har ikke hatt nevneverdige problemer med å finne meg kjærester. Det er mulig at det som har reddet meg er at jeg er litt snål, nerdete og har en del overraskende sammensetninger, for det var oftest kunstneriske eller geeks som falt for meg ( og det er jo bra, for det er dem jeg liker! ) Endret 23. februar 2014 av absinthia 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Det er vel bare så enkelt som at du har manglet det lille ekstra med dem du har møtt. Du faller jo heller ikke for alle menn som er hyggelige og ukompliserte? Det må være noe mer der, en liten sitring, noe udefinerbart. Jeg får inntrykk av at mange her på forumet tror at det med å få folk til å falle for seg er noe mekanisk, at bare man kan vise til ønsket egenskap A, B og C, så er det i boks. Og så blir de skuffet og lei når det ikke fungerer sånn, og konkluderer med at folk lyver når de sier at de ønsker noen med de kvalitetene. Men det er jo som i matematikken, man må skille mellom nødvendige og tilstrekkelige betingelser. At jeg sier at jeg vil ha en snill fyr, betyr at du er ute hvis du ikke er det, men ikke at du nødvendigvis er inne hvis du er det. Bare å lete videre, TS. Og forsøk ikke å fokusere på at det må være noe feil med deg eller at det alltid må ende på samme måte. Det løser seg nok for deg også.Anonymous poster hash: 0abba...be3 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Du må bare være som du er. Det er neppe at du er snill og ukomplisert som gjør at du ikke finner noen, selv om det ofte kan se ut som om damene som lager drama og holloi ofte holder menn på tå hev. Jeg er forøvrig snill og ukomplisert, men har ikke hatt nevneverdige problemer med å finne meg kjærester. Det er mulig at det som har reddet meg er at jeg er litt snål, nerdete og har en del overraskende sammensetninger, for det var oftest kunstneriske eller geeks som falt for meg ( og det er jo bra, for det er dem jeg liker! ) Hehe jeg er litt nerdete selv. Godt belest og kan litt om alt. Og litt snål - er meg selv og ikke redd for å vise det uten at jeg blir mye. Men ikke en weirdo heller. Det er vel heller det med matching. Jeg er ikke så veldig på let. Orker ikke sjekking, nettdating og Tinder. Ikke min kopp med te. Det er heller ikke ofte jeg vil bli bedre kjent med noen. Men det var denne fyren da... han er ikke kjekk, han er liten og han er snål. Men allikevel er han vistnok en damemagnet fikk jeg nå vite Why? Aner ikke hva han har, som er så tiltrekkende, men jeg er nå veldig tiltrukket til han allikevel. Får vel bare glemme hele skiten... Anonymous poster hash: 05593...99b
Hanna! Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Morsomt når folk er usikker på hvorfor noen ikke vil date dem. Leser mye som: "er jeg for snill og ukompliser?", "er jeg for selvstanding og intelligent?", "er jeg for omsorgsfull og åpen?". Føler det er sjeldnere det står "er jeg for lat og dum?" eller "er jeg for slem og asosial?". Tror ikke du er for snille og ukomplisert. Det finnes jo de som vil ha slemme drama queens, men de tror jeg er i mindretall.
Gjest extra Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Jeg blir ansett som veldig snill og ukomplisert. Jeg bryr meg ikke om drama og hauser aldri opp ting. Er alltid blid og omgjengelig og finner fort nye venner i alle slags samfunnslag og miljøer. Vekker fort tillit og knytter fort bånd med folk. Men forblir singel. Møter jo menn ofte og de kan vise litt interesse. Nå sist møtte jeg en fyr jeg likte og tok også initiativ til å bli bedre kjent. Han var helt med i en ukes tid, og så bare fordufta han. The story of my life. Er jeg rett og slett for enkel, snill og grei? Blir det for lite motstand? Eller hva er greia? Jeg ser bra ut, er sunn og aktiv. Ingen sinnsykdommer eller noe - bare en vanlig, glad og blid jente Anonymous poster hash: 05593...99b For meg høres du ut som drømmedama. Bare fortsett å være deg selv du 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Vel, vi menn jo jage dere litt. Altså du bør ikke ta initiativ til alt, prøv å gjør det litt usikkert. Prøv å få menn du liker til å anstrenge seg litt, dypt inne så liker de det selv. Det kan bli litt kjedelig om det skal være lett å bli sammen med en jente, la oss jakte litt!Anonymous poster hash: 8c633...7f3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Snill og ukomplisert hørtes helt fortreffelig ut for min del. Håper våre veier krysses en dag ;-)Anonymous poster hash: 24097...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå