Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år gammel, singel, og av den typen som er over gjennomsnittet glad i sex. Er ofte ute på byen, og har av og til ONS, men ikke sånn alt for ofte. I går var jeg ute, og drakk ganske mye, husker kun deler av kvelden. Da jeg våknet i morges var jeg hjemme hos en ukjent person, som viste seg å være en mann på 30! Ti år eldre enn meg. Vi hadde åpenbart hatt sex, og jeg føler meg så dum og fæl. Føler meg rett og slett uren. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, blir kvalm når jeg tenker på det. Vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, men må bare få det ut noe sted :( Noen som har opplevd lignende? Æsj, jeg hater meg selv, skjønner ikke hvorfor jeg blir sånn på fest.

Anonymous poster hash: 23b97...98a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi du ikke tåler å drikke alkohol.

Noe å tenke på.

Skrevet

Fordi du ikke tåler å drikke alkohol.

Noe å tenke på.

Jeg tåler å drikke alkohol, men av og til blir det for mye. Og når jeg i tillegg er veldig glad i sex og blir fort kåt, ender det noen ganger med ONS. Men når han er TI år eldre enn meg blir jeg rett og slett dårlig med meg selv.

Skrevet

Jeg tror de fleste har opplevd noe lignende, og det du føler så sterkt i dag er nok forsterket av alkoholen som ble inntatt i går. Jeg tipper du har en mer avslappet holdning til det i morgen.

Skrevet

Først av alt, pust rooolig! Du har ikke gjort noe galt. Sånt skjer. Er det første gang du har våkna med en random eller? Brukte dere beskyttelse? Håper det ikke var altfor kleint i dag da du våkna hos han. Man føler seg litt småshaky etter noe sånt. Jeg har gjort det der flere ganger og drikker veldig lite så jeg slipper å oppleve det noe mer. Er ikke verdt fylleangsten og ofte er ikke sexen så bra heller..

Ikke føl deg skitten, du har bare hatt sex du har ikke drept noen. Han fyren er sikkert kjempefornøyd i dag :) Men husk å test deg for sykdommer da. Man vet aldri.

Anonymous poster hash: 45f69...a14
  • Liker 2
Skrevet

Først av alt, pust rooolig! Du har ikke gjort noe galt. Sånt skjer. Er det første gang du har våkna med en random eller? Brukte dere beskyttelse? Håper det ikke var altfor kleint i dag da du våkna hos han. Man føler seg litt småshaky etter noe sånt. Jeg har gjort det der flere ganger og drikker veldig lite så jeg slipper å oppleve det noe mer. Er ikke verdt fylleangsten og ofte er ikke sexen så bra heller..

Ikke føl deg skitten, du har bare hatt sex du har ikke drept noen. Han fyren er sikkert kjempefornøyd i dag :) Men husk å test deg for sykdommer da. Man vet aldri.

Er ikke første gang jeg har våkna opp med en random, men tidligere har det vært gutter på min egen alder, aldri noen over 23. Jeg bruker p-piller. At han sikkert er kjempefornøyd får meg til å føle meg enda mer ekkel. Æsjusjisj!! Verste er at jeg ikke husker noe fra sexen, men vi hadde åpenbart hatt sex. Var litt kleint, men var fort ute av leiligheten, så snakket ikke så mye med han, akkurat.

Skrevet

Bedre med 10 år eldre enn 10 år yngre! ;) Neida, dere er voksne mennesker, no big deal. Hadde vært noe annet om du var jomfru og ukysset da dette skjedde. Da kunne du begynne å vurdere å kutte ned på alkoholen. :)

Skrevet

Hvorfor gjøre ting du ikke husker? Knip beina sammen og oppfør deg, jente!! Mannen utnyttet deg, han er fæl! Å legge an på altfor fulle jenter gir snøret i bånn for gutta, så skryter de av det etterpå til kompisene og LER av deg.Jenter MÅÅÅÅÅÅ slutte å ligge rundt!!! Skaff deg en kjærste heller, så får du nyte opplevelsen heller.

Anonymous poster hash: 95f7c...2d0
  • Liker 3
Skrevet

Ikke føl deg ekkel. En 30 år gammel mann er ikke ille. Men slutt å ligge rundt.

Anonymous poster hash: 0ee50...054
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke første gang jeg har våkna opp med en random, men tidligere har det vært gutter på min egen alder, aldri noen over 23. Jeg bruker p-piller. At han sikkert er kjempefornøyd får meg til å føle meg enda mer ekkel. Æsjusjisj!! Verste er at jeg ikke husker noe fra sexen, men vi hadde åpenbart hatt sex. Var litt kleint, men var fort ute av leiligheten, så snakket ikke så mye med han, akkurat.

At han er fornøyd mente jeg som et kompliment til deg :) Er så dumt at vi jenter skal føle oss billige etter sex mens mannfolka gir hverandre high five. Hev deg over det! Har du nr hans? Var han i det minste kjekk? Tror jeg hadde fått mer angst om jeg våkna opp ved siden av en stygging. Det har heldigvis aldri skjedd siden jeg ikke får ølbriller.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gjøre ting du ikke husker? Knip beina sammen og oppfør deg, jente!! Mannen utnyttet deg, han er fæl! Å legge an på altfor fulle jenter gir snøret i bånn for gutta, så skryter de av det etterpå til kompisene og LER av deg.Jenter MÅÅÅÅÅÅ slutte å ligge rundt!!! Skaff deg en kjærste heller, så får du nyte opplevelsen heller.

Er du seriøs nå? Er vel ingen som har utnyttet noen, de hadde samleie med hverandre. Og du vet ingenting om hun ligger rundt, uansett har ikke du noe med det! Er ikke så lett å få tak i en kjæreste heller, siden de fleste menn bare vil ligge rundt.

• Liker 2
Skrevet

At han er fornøyd mente jeg som et kompliment til deg :) Er så dumt at vi jenter skal føle oss billige etter sex mens mannfolka gir hverandre high five. Hev deg over det! Har du nr hans? Var han i det minste kjekk? Tror jeg hadde fått mer angst om jeg våkna opp ved siden av en stygging. Det har heldigvis aldri skjedd siden jeg ikke får ølbriller.

Har ikke nr hans. Han var ikke særlig kjekk, men ikke sånn veldig ille heller. Han var ganske trent og sånn. Men 30 år... alt for gammelt for meg.

Skrevet

Vet jo ikke om han la an på meg eller om jeg var over gjennomsnittet interessert i han (husker som sagt ikke). Burde vel knepet beina sammen ja, men er ikke alltid så enkelt det heller. Vil ikke skaffe meg kjæreste kun for sex, vil finne den rette før jeg innleder noe forhold.

Gjest Hyssingen
Skrevet

Kalles ikke utnytte når dama spriker vidt med beina og ønsker velkommen. Da kalles det invitert.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 20 år gammel, singel, og av den typen som er over gjennomsnittet glad i sex. Er ofte ute på byen, og har av og til ONS, men ikke sånn alt for ofte. I går var jeg ute, og drakk ganske mye, husker kun deler av kvelden. Da jeg våknet i morges var jeg hjemme hos en ukjent person, som viste seg å være en mann på 30! Ti år eldre enn meg. Vi hadde åpenbart hatt sex, og jeg føler meg så dum og fæl. Føler meg rett og slett uren. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, blir kvalm når jeg tenker på det. Vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, men må bare få det ut noe sted :( Noen som har opplevd lignende? Æsj, jeg hater meg selv, skjønner ikke hvorfor jeg blir sånn på fest.

Det er vel bare du selv som kan gjøre noe med det. Sånn for eksempel å drikke mindre alkohol og ligge med færre menn?

• Liker 1
Skrevet

Det er vel bare du selv som kan gjøre noe med det. Sånn for eksempel å drikke mindre alkohol og ligge med færre menn?

Syns det er litt festlig at så mange av mannfolka her dømmer ts. Hadde det vært en mann derimot.. Dobbeltmoralsk ass.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tåler å drikke alkohol, men av og til blir det for mye. Og når jeg i tillegg er veldig glad i sex og blir fort kåt, ender det noen ganger med ONS. Men når han er TI år eldre enn meg blir jeg rett og slett dårlig med meg selv.

Når du ikke husker hva du gjør da tåler du ikke å drikke, nei.

Skrevet

Haha, huff så tragisk. Greit å ligge rundt, men ikke vær drita full da hvertfall. For alt du vet kan han ha tvingt seg på deg - eller du bare spredde beina uten videre.

Få litt kontroll?

Anonymous poster hash: 1adf4...958
Skrevet

Hehehehe fylla har skylda :P

Neida, men seriøst... Vits i å drikke så mye at du svimer av?

Anonymous poster hash: de61e...752
  • Liker 1
Skrevet

Syns det er litt festlig at så mange av mannfolka her dømmer ts. Hadde det vært en mann derimot.. Dobbeltmoralsk ass.

Det er forskjell på menn og kvinner, vet du. ;)

Men jeg tok egentlig ikke noe standpunkt i forhold til det moralske, og ei heller forsøkte jeg å formidle et moralsk standpunkt. Jeg bare konstaterte at det blott er henne selv som er løsningen på det hun åpenbart føler på kroppen som et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...