Bamsemumsen40 Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Skal jeg virkelig be de som ikke ba oss til sine barns konfirmasjon hele 5 ganger? Føler ikke for det, men andre føler for det :-(
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 ???? Anonymous poster hash: c96c0...c43 1
Bamsemumsen40 Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2014 Har du ikke flere råd å komme med enn spørsmålstegn anonym? Jeg har brukt en time på å registrere meg og endelig få stilt spørsmålet!
Sunshine Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Det var kanskje ikke så lett å si noe ut fra det lille du skrev? Hvem er disse menneskene du snakker om? Hvem sin konfirmasjon er det? Hvilke andre inviterer dere?
Sunshine Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Hvem er forresten disse andre som føler for det? Det var et veldig forvirrende innlegg du skrev....
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Har du ikke flere råd å komme med enn spørsmålstegn anonym? Jeg har brukt en time på å registrere meg og endelig få stilt spørsmålet! Da får du stille spørsmålet på en ordentlig måte, da. Sånn at det er forståelig for andre hva du mener. Vi er ikke tankelesere her på KG, skjønner du. Anonymous poster hash: c96c0...c43 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Littegranne kontekst hadde vært hjepsomt, ja Anonymous poster hash: 83e3a...47d 1
Bamsemumsen40 Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2014 Ok, er ny her og var vel litt rask, og irritert :-P Eh, det er min manns familie som har sviktet før og holdt oss utenfor, det er 2-3 familier som ikke ba oss til sine barn, de har vært fraværende i flere år og ikke vært her siden konfirmanten var 1 år. Nå er det vår tur til å velge hvem vi skal be og ikke, min mann mener vi bør be alle og ikke synke så lavt som dem..
Gjest heihade Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Glem det. Ser nytt svar. Endret 23. februar 2014 av heihade
Sunshine Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Hvilken slektsrelasjon har de til dere og hvem andre inviteres?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Hva mener konfirmanten? Jeg hadde ikke bedd noen som konfirmanten ikke hadde hatt kontakt med på 14 år! Anonymous poster hash: d241d...579 1
Bamsemumsen40 Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 23. februar 2014 Ok, er ny her og var vel litt rask, og irritert :-P Eh, det er min manns familie som har sviktet før og holdt oss utenfor, det er 2-3 familier som ikke ba oss til sine barn, de har vært fraværende i flere år og ikke vært her siden konfirmanten var 1 år. Nå er det vår tur til å velge hvem vi skal be og ikke, min mann mener vi bør be alle og ikke synke så lavt som dem.. Jeg ber selvfølgelig alle i min familie og de i min manns familie som har invitert oss til sine barns konfirmasjon. Den ene av disse familiene som har holdt oss utenfor ba oss sist til det ene barnet som konfirmerte seg sist. Så det er 2 familier som ikke ba oss til sine siste barn/konfirmanter, og til det første barnet deres så ba de kun min mann, og den ene familien overrasket svært skuffende ved å kun be mannen min og våre felles barn som boikottet den lite hyggelige invitasjonen så klart. Kjenner jeg blir kvalm av å be sånne mennesker og begynner å grue meg til våren når den store dagen skal være for mitt barn.
Sunshine Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 I min verden ber man de slektninger som har betydd noe for konfirmanten, uavhengig av hva slags forhold foreldrene har til dem. 7
Bamsemumsen40 Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #14 Skrevet 23. februar 2014 (endret) I min verden ber man de slektninger som har betydd noe for konfirmanten, uavhengig av hva slags forhold foreldrene har til dem. Ja, mulig vi hever oss over det, så barnet vårt får en mulighet til å se sine søskenbarn som deres foreldre (sjalu mødre, og fedre som ikke har noe de skulle sagt) har hindret dem i, i sin oppvekst. Det er mannens ene søster og svigerinner det handler om ;-) Endret 23. februar 2014 av Bamsemumsen40
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 Mannens familie, hans valg. Anonymous poster hash: c96c0...c43 3
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 Ok, er ny her og var vel litt rask, og irritert :-P Eh, det er min manns familie som har sviktet før og holdt oss utenfor, det er 2-3 familier som ikke ba oss til sine barn, de har vært fraværende i flere år og ikke vært her siden konfirmanten var 1 år. Nå er det vår tur til å velge hvem vi skal be og ikke, min mann mener vi bør be alle og ikke synke så lavt som dem.. Jeg hadde ikke bedt dem. Man skal slippe å grue seg for hvordan konfirmasjonen til ens eget barn blir. Hvorfor ønsker din mann å be dem? Jeg mener egentlig at han har vetorett av dere når det er hans familie. Men forklar for ham hvordan du føler det.
Bamsemumsen40 Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 23. februar 2014 Jeg hadde ikke bedt dem. Man skal slippe å grue seg for hvordan konfirmasjonen til ens eget barn blir. Hvorfor ønsker din mann å be dem? Jeg mener egentlig at han har vetorett av dere når det er hans familie. Men forklar for ham hvordan du føler det. Han mener vi har ordnet opp i de konflikter som har vært og bør vise det ved handling :-P Hva mener du med vetorett? førsterett? Det er mellom 12 0g 4 år siden snart at vi selv ble holdt utenfor, 5 ganger.....
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Han mener vi har ordnet opp i de konflikter som har vært og bør vise det ved handling :-P Hva mener du med vetorett? førsterett? Det er mellom 12 0g 4 år siden snart at vi selv ble holdt utenfor, 5 ganger..... Med vetorett mener jeg at siden det er hans familie mener jeg at han bør være den som tar den gjeldende avgjørelsen. Siden dere er uenige er det hans valg som bør gjelde (mener jeg da). Endret 23. februar 2014 av Mrs. Random Nick
Bamsemumsen40 Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #19 Skrevet 23. februar 2014 Takk, håper på flere svar og tips. Jeg ba selvfølgelig ikke disse folka til mine andre barns konfirmasjon som jeg har fra før..
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #20 Skrevet 23. februar 2014 Han mener vi har ordnet opp i de konflikter som har vært og bør vise det ved handling :-P Hva mener du med vetorett? førsterett? Det er mellom 12 0g 4 år siden snart at vi selv ble holdt utenfor, 5 ganger..... Vetorett: http://no.wikipedia.org/wiki/Veto Anonymous poster hash: c96c0...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå