Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i snart ni måneder og vi har det veldig bra sammen(har kjent hverandre i flere år). Det eneste vi har litt problemer med er sex. Nå gjør ikke det meg så mye, det er grunnen til at vi har problemer som er vanskelig for meg. Han ble misbrukt når han var yngre, så han synes det er vanskelig å forholde seg normalt til sex. Han er også ofte deprimert på grunn av det. Jeg har foreslått at han kan gå til psykolog for å få hjelp, men han vil ikke. Han har vært hos en tidligere, men det hjalp visst ikke. Vet selv at det er veldig forskjell på hvor flinke de er, men han vil ikke. Han snakker med meg når han er langt nede og det er jo bra. Bare generelt, ikke spesielt om hva som har skjedd. Føler meg hjelpeløs og vet ikke hva mer jeg kan gjøre for å hjelpe han. Håper noen her har erfaringer eller tanker om dette :)

Anonymous poster hash: e6a2b...589

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trenger profesjonell hjelp, eller så vil han ikke kunne ha et normalt seksuelt forhold.

• Liker 1
Skrevet

Har sagt det til han flere ganger han han burde få hjelp, men han vil ikke. Hva skal jeg gjøre for å få han til å forstå at han trenger hjelp?

Skrevet

Han må ville ha hjelp selv. Jeg tror jeg ville sagt at det er greit at han ikke vil til pyskolog, og du har selvfølgelig full forståelse for at seksualitet er trøblete for ham, og så ville jeg spurt ham hvordan han tenker at det skal fungere mellom dere som par seksualitet. Tenker at den beste måten du kan hjelpe ham og dere på, er å gå med ham i svingene. Det er faktisk ikke alltid psykolog er det beste eller eneste løsningen. Prøv å få til en åpen og ikke- dømmende kommunikasjon. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 8cee6...f25
Skrevet

Takk for fint svar :) Vi snakker veldig bra sammen om sex. Som jeg har sagt til han hadde jeg ikke vært sammen med han hvis sex var det viktigste for meg. Vi tar det i hans tempo og gjør (selvsagt) ikke ting hvis den andre ikke vil. Nå i helgen kom vi et skritt videre. Vi tar det rolig og prøver å ikke stresse. Tror nok det er best å ikke ta opp det med psykolog igjen. Er bare vanskelig å se at han har det vondt :(

• Liker 1
Skrevet

Takk for fint svar :) Vi snakker veldig bra sammen om sex. Som jeg har sagt til han hadde jeg ikke vært sammen med han hvis sex var det viktigste for meg. Vi tar det i hans tempo og gjør (selvsagt) ikke ting hvis den andre ikke vil. Nå i helgen kom vi et skritt videre. Vi tar det rolig og prøver å ikke stresse. Tror nok det er best å ikke ta opp det med psykolog igjen. Er bare vanskelig å se at han har det vondt :(

Selvfølgelig! :klem: Høres ut som om han er veldig heldig som har en kjæreste som er så fin og tolerant som deg :jepp:

Anonymous poster hash: 8cee6...f25

Skrevet

Selvfølgelig! :klem: Høres ut som om han er veldig heldig som har en kjæreste som er så fin og tolerant som deg :jepp:Anonymous poster hash: 8cee6...f25

Takk for det :) jeg er like heldig, han er alltid der for meg hvis jeg er nedfor eller sliter med noe. Fantastisk å ha noen man kan være 100% seg selv sammen med og kan snakke om alt med :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...