Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri/snacks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte spiser du godteri, annen snacks, kaker/is, brus, o.l.? Jeg skal prøve å begrense inntaket, og vil derfor ha litt motivasjon, og vil derfor høre hvor ofte tilfeldige mennesker unner seg dette.

Anonymous poster hash: dcc65...c2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver også å begrense inntaket, men synes det er viktig å unne seg selv litt usunnheter i blant, for å ikke være for streng med seg selv. Spiser godteri en-to ganger i uka, og kake/is en-to gang i uka (da i moderate mengder for hver gang). Sukkerbrus drikker jeg nesten aldri, men pepsimax blir det to-tre ganger i uka. Spiser aldri potetgull, for hvis jeg spiser en bit, klarer jeg rett og slett ikke å stoppe.

Skrevet

Vel, jeg drikker brus så og si hver dag.

Snop og potetgull varierer. Noen ganger er det nesten hver dag, andre ganger er det flere ukers mellomrom.

Jeg spiser med andre ord hva jeg vil, når jeg vil.

Det var kanskje ikke mye til motivasjon? :P
Søsuget minsker i hvert fall om du er mett, så prøv å alltid være mett om du sliter med å holde deg unna snacks.

• Liker 1
Skrevet

lørdag og hvis det er noe igjen, så blir det spist opp på søndagen :)

Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Egentlig aldri, faktisk.

Det hender jeg tvinger i meg et kakestykke hvis situasjonen tilsier det.

Jeg synes ikke snop og potetgull er godt. Kjøper i blant mørk sjokolade, men det er veldig sjeldent.

Men dette var sikkert ikke så veldig motiverende ;)

Skrevet

Hver kveld. Et kakestykke, noen sjokoladekjeks, en sjokoladebit og litt smågodt. Jeg har gjort det sånn i alle år. Blodprøver er tipp-topp og jeg er slank. Ellers spiser jeg sunt og har faste måltider. Koser meg rett og slett jeg. :)

Anonymous poster hash: 83d88...a76
Skrevet

Spiser etterellerannet som ikke er bra hver eneste dag.. Klarer ikke la være

Gjest Heartbeat
Skrevet

Spiser som regel noe godterier hver lørdag, men hender jeg hopper over en lørdag også.

Skrevet

Jeg spiser det jeg vill hver lørdag og søndag. Alt fra skjokolade, brus og kaker osv :) men jeg spiser eller driker ikke noe usunt i hverdagene :)

Skrevet

Spiser litt smågodt circa en gang i mnd. Prøver å kutte det helt ut da det er ondskapen selv, blir så avhengig! Men spiser to-tre små biter mørk sjokolade (85% kakao) og litt nøtter tre ganger i uka kanskje. Ellers så kan det hende jeg slår til med en chai latte med masse ingefær og en skje honning. Mhm.

Anonymous poster hash: 7fdc3...e6e
Skrevet

Prøver å holde det til lørdag og søndag. :) Men er ikke alltid jeg klarer det, da. Pleier å slite i PMS-uka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...