AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Hei! Er det noen som vet litt om angrerett osv?! Det har seg sånn at jeg benyttet meg av et tilbud fra Skintechnologies på facebook. Jeg ble lovt en prøvepakke og jeg skulle kun betale for frakt. Når pakken kom fikk jeg produktet, men det stod feil produkt på fakturaen og HELT feil pris på 500kr. Jeg sendte mail om feilen, og fikk tilbakemelding om at det stemte. BARE DET. Det stemte jo ikke. Jeg returnerte varen, og nå har jeg fått inkasso på prisen PLUSS 320kr. Ikke engang en purring først?! Dette er helt sykt dårlig kundeservice! HVA NÅ?!? IKKE bestill herifra. Anonymous poster hash: dfd2c...fc2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Du burde lese deg rundt før du bestiller fra slike selskaper. Har selv kun lest negative ting ift at de lurer deg til løpende abonnomang osv.. Anonymous poster hash: c778b...5df
mariba Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Du burde lese deg rundt før du bestiller fra slike selskaper. Har selv kun lest negative ting ift at de lurer deg til løpende abonnomang osv.. Anonymous poster hash: c778b...5df Huff ja! :/ Jeg som aldri pleier å gjøre sånn her.. haha! Googler alt. Blir en jævlig dyr lærepenge.
Yzma Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Ja, det er lureri. Jeg sendte mail, og de skulle overføre penger. Har ikke hørt noe mer. Jeg skjønner ikke at jeg var så dum og bestilte der. Det du kan gjøre, som jeg gjorde er å ta kontakt med telefonselskapet ditt og fortelle de at de ikke skal la folk trekke penger fra deg. Husker ikke hva det heter. Men de vet det hvis du spør dem
Nysgjerrig2014 Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Hei! Er det noen som vet litt om angrerett osv?! Det har seg sånn at jeg benyttet meg av et tilbud fra Skintechnologies på facebook. Jeg ble lovt en prøvepakke og jeg skulle kun betale for frakt. Når pakken kom fikk jeg produktet, men det stod feil produkt på fakturaen og HELT feil pris på 500kr. Jeg sendte mail om feilen, og fikk tilbakemelding om at det stemte. BARE DET. Det stemte jo ikke. Jeg returnerte varen, og nå har jeg fått inkasso på prisen PLUSS 320kr. Ikke engang en purring først?! Dette er helt sykt dårlig kundeservice! HVA NÅ?!? IKKE bestill herifra.Anonymous poster hash: dfd2c...fc2 Hei. Jeg satt og bestillte noe gjennom en av de kjente avisene på nettet for en stund siden. Huket av at jeg ikke ville ha noe fra Skintechnologies. Men nå har jeg fått 2 pakker i posten som jeg sendte tilbake etter oppfordring av selskapet. Nå dukket det opp en innkassovarsel med masse gebyrer. Sendt mail til inkasso og Skintechnologies for en avklaring! Spent på hva svaret blir :-)
Lilleulv_ Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Jeg takket ja til en prøvepakke en gang, og avsluttet abonnementet etter det. Pakkene og fakturaene fortsetter å dette ned i postkassa
Natea Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Meld fra til forbrukerombudet! Sikkert mange som blir lurt og de fortjener å få en smekk. Dere kan også kontakte inkassoselskapet og bestride kravet, da har de ikke lov til å fortsette å kreve inn penger uten at kravet har vert oppe i konfliktrådet/lignende. 1
Astrid Lillian Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Slik jeg oppfatter det er dette svindel. De forholder seg ikke til kjøpsloven, varer er ikke lov å retunere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå