AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Hvor mange dater går du på i uken/ måneden? På ett år har jeg sikkert hatt en 7 dater. Kunne gått på flere men orker det ikke. Anonymous poster hash: 129f2...5fe
sjonkelrolf Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Akkurat nå: 0 dater. Har ikke datet en eneste gang i år, gjør nok ikke det på en stund heller. Er litt lei av det styret der. 1
Inwe Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Hadde vel 3 i løpet av 2013. Dater når jeg finner en jeg klaffer med skriftlig, men leter heller ikke etter noen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Hvor mange dater går du på i uken/ måneden? På ett år har jeg sikkert hatt en 7 dater. Kunne gått på flere men orker det ikke. Anonymous poster hash: 129f2...5fe På det meste har det vært med 10 forskjellige på ett år. Jeg må ta meg god tid til å gjøre meg opp en mening, så det er min maks kapasitet. I fjor var det med 3 forskjellige, om jeg ikke husker feil. I år har det vært 0 hittil. Jeg er ikke på søkern om dagen..Anonymous poster hash: 08d10...877 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 På det meste har det vært med 10 forskjellige på ett år. Jeg må ta meg god tid til å gjøre meg opp en mening, så det er min maks kapasitet. I fjor var det med 3 forskjellige, om jeg ikke husker feil. I år har det vært 0 hittil. Jeg er ikke på søkern om dagen..Anonymous poster hash: 08d10...877 Trådstarter her: Samme her.... på det meste har det blitt 10 forskjellige på ett år... I år har det blitt to..... Jeg synes at det er et STYR!. Anonymous poster hash: 129f2...5fe
Gjest rådyr Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 4 i fjor og 2 hittil i år. Regner med det blir litt høyere tall dette året, da jeg er mer klar for kjæreste. Har jeg flaks trenger det ikke bli så mange da, men har ingen i kikkerten akkurat nå.
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Ca en i uken de siste månedene. Men akkurat nå forhåpentligvis med en jeg vil beholde
Meline37 Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har hatt to dater hittil i år. Regner med at det blir endel i år for jeg er motivert på å finne den store kjærligheten.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Fatter ikke hvordan enkelte folk klarer å finne dater så lett. Tydelig at jeg har en altfor dårlig omgangskrets siden jeg aldri har blitt bedt ut på en date. Anonymous poster hash: de36d...714 4
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Fatter ikke hvordan enkelte folk klarer å finne dater så lett. Tydelig at jeg har en altfor dårlig omgangskrets siden jeg aldri har blitt bedt ut på en date.Anonymous poster hash: de36d...714 Nettdating.. Skulle jeg holdt meg til omgangskretsen min hadde det ikke blitt mange av dem..
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Fra ett par i uka, til en i mnd. Sykt slitsomt å gå på dater. Bruker nettdating (nå tinder), da jeg har liten omgangskrets. Sier som en god venninne av meg : du må gjennom mye gråstein før du finner gull Anonymous poster hash: 46b90...3e0 2
smarie Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 Fatter ikke hvordan enkelte folk klarer å finne dater så lett. Tydelig at jeg har en altfor dårlig omgangskrets siden jeg aldri har blitt bedt ut på en date.Anonymous poster hash: de36d...714 Da er vi to.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Fatter ikke hvordan enkelte folk klarer å finne dater så lett. Tydelig at jeg har en altfor dårlig omgangskrets siden jeg aldri har blitt bedt ut på en date. Anonymous poster hash: de36d...714 nettdating.... Hvis ikke hadde jeg hatt 0 dater, men på nettdating får jeg mange tilbud hver dag.Anonymous poster hash: 129f2...5fe
Meline37 Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 Er nettdating som er tingen. Jeg får uendelige med tilbud der, men hadde hatt null hvis ikke
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 Da er vi to. Godt det ikke er bare meg. nettdating.... Hvis ikke hadde jeg hatt 0 dater, men på nettdating får jeg mange tilbud hver dag.Anonymous poster hash: 129f2...5fe Er det virkelig så lett for enkelte? Jeg er mann og ikke fått et eneste brev på hverken sukker eller møteplassen. Tror jeg er for "stygg" for internettdating da bilde er åpneren. Er nettdating som er tingen. Jeg får uendelige med tilbud der, men hadde hatt null hvis ikke Samme svar som over. Anonymous poster hash: de36d...714 1
Meline37 Skrevet 23. februar 2014 #17 Skrevet 23. februar 2014 Godt det ikke er bare meg. Er det virkelig så lett for enkelte? Jeg er mann og ikke fått et eneste brev på hverken sukker eller møteplassen. Tror jeg er for "stygg" for internettdating da bilde er åpneren. Samme svar som over.Anonymous poster hash: de36d...714 ja tilbud på nettdatingen får jeg i hauger av. I morgen fikk jeg tilbud om fire dater..... Jeg mangler ikke tilbud på nettet, men jeg blir mye dumpet når de møter meg..... Nå var det en gammel date som sa til meg at jeg virker så mye yngre ut enn jeg er, også oppfører jeg meg barnslig haha ....mye kommentarer en kan få hehe
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 ja tilbud på nettdatingen får jeg i hauger av. I morgen fikk jeg tilbud om fire dater..... Jeg mangler ikke tilbud på nettet, men jeg blir mye dumpet når de møter meg..... Nå var det en gammel date som sa til meg at jeg virker så mye yngre ut enn jeg er, også oppfører jeg meg barnslig haha ....mye kommentarer en kan få hehe Men tar du noen gang kontakt med noen? Bor du i en storby? Virker som det er veldig vanskelig for oss utenfor disse byene. Anonymous poster hash: de36d...714
S.89 Skrevet 24. februar 2014 #19 Skrevet 24. februar 2014 Hvor finner dete disse mennene dere dater? Som oftest på nettet?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #20 Skrevet 24. februar 2014 Har prøvd meg på nettdating, men mister litt motivasjonen siden det går så lang tid mellom hver jeg finner interessant. Så hittil i år har jeg ikke vært så aktiv der, og hatt 0 dater. Anonymous poster hash: b7e21...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå