AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Har en kamerat som jeg har kjent en god stund nå. Problemet er at jeg er litt usikker på hva han egentlig vil, og hva som er formell status på vennskapet vårt. Hver gang den siste tiden (over en lengre periode) har han skyldt på at han er "syk" eller f. eks må sove, eller andre gjengangere. Begynner egentlig å tvile sterkt på dette. En annen faktor som gjør at jeg blir litt oppgitt, er at han stadig er med en annen fyr som jeg har truffet et par ganger. Han kan han være med hver eneste helg omtrent, og da er de våkne døgnet rundt nesten. Virker som han er en mye mer slitsom type å være sammen med enn meg, siden han bråker, skriker og maser når vi f. eks spiller et data eller TV-spill. Når jeg pratet med han en mandag for noen uker siden, hadde han vært med en fyr han ikke hadde truffet på noen år, hvor de hadde vært på et alpinanlegg og vært sammen der. Da sa han "Nå har jeg endelig klart å være sosial igjen!" Hvis han har et så stort behov for å sosialisere seg, synes jeg dette er en merkelig oppførsel fra hans side når han nesten hver gang den siste tiden har unnlatet å være med meg. Når han i tillegg er med en slike masekopp som han jeg nevnte over, blir hele greia enda mer merkelig. Har alltid stilt opp for han hvis han har trengt det, så føler meg en smule eksludert, og begynner seriøst å lure på hva som egentlig skjer her. Jeg har vurdert å ta opp saken med han, men er redd for hvordan han kommer til å respondere på det. Han har en del overdramtaiske reaksjoner og er litt unvikende og paranoid, så er ikke helt sikker. Han kan bli jævlig sur, bli utrolig furten, eller reagere voldsomt barnslig. Trenger råd. Anonymous poster hash: f61eb...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå