Hr. Brunstein Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 Har noen av dere jenter tenkt på å bruke vibratoren som mobil? For det meste ligger jo bare vibratoren der. Bortgjemt i en skuff, inne i et skap. Den er jo ikke i så mye bruk at det gjør noe. Hva med å påføre noen knotter (litt knotter er det jo på noen for å få den ruglete følelsen) og et sim kort. Batterier fins jo der allerede. Og lager dere til vibratoren med kamera også, kan det jo bli mange meget interessante bilder utav det....eller? Dum ide kanskje? Bare lurer der altså.
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Den er jo ikke i så mye bruk at det gjør noe. Å? Er den ikke? Mine må byttes ut pgr av slitasje de
Hr. Brunstein Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2004 Å? Er den ikke? Mine må byttes ut pgr av slitasje de Det er jo ganske vanlig at telefoner også må byttes ut sånn titt og ofte....så det er jo ikke så uvanlig.... jeg tror at det kunne vært en god ide jeg.....det er jo ofte at jenter har kun to ting i de svære veskene sine.....telefon og vibrator....så hvorfor ikke slå de sammen...? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #4 Skrevet 27. mai 2004 Det funker da ikke! I hvert fall ikke Nokia...
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #5 Skrevet 27. mai 2004 Har noen av dere jenter tenkt på å bruke vibratoren som mobil? For det meste ligger jo bare vibratoren der. Bortgjemt i en skuff, inne i et skap. Den er jo ikke i så mye bruk at det gjør noe. Hva med å påføre noen knotter (litt knotter er det jo på noen for å få den ruglete følelsen) og et sim kort. Batterier fins jo der allerede. Og lager dere til vibratoren med kamera også, kan det jo bli mange meget interessante bilder utav det....eller? Dum ide kanskje? Bare lurer der altså. Tro'kke min vibrator bare ligger der gitt
Gjest Alder? Skrevet 27. mai 2004 #6 Skrevet 27. mai 2004 Og hvor gammel og utviklet mentalt er Hr. Brunstein da? A) 10-15 år? B) 16-19 år? Eller C) Generelt mindreårig? Ikke drit deg ut...
Hr. Brunstein Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2004 Hmmm....den var tricky gitt......jeg går for alternativ a. Spent.
Mossa Skrevet 28. mai 2004 #9 Skrevet 28. mai 2004 Og hvor gammel og utviklet mentalt er Hr. Brunstein da? A) 10-15 år? B) 16-19 år? Eller C) Generelt mindreårig? Ikke drit deg ut... Hvorfor ikke starte din egen avstemmning om akkurat det da?? ...hvis det kan hjelpe på humøret. Har noen av dere jenter tenkt på å bruke vibratoren som mobil? Nei...finner ikke mobilen min spesielt seksuelt tiltekkende. Og dessuten fusker vibreringen i ny&ne. Og halvgjort arbeid gidder jeg ikke være med på!!
Hr. Brunstein Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2004 Hvorfor ikke starte din egen avstemmning om akkurat det da?? ...hvis det kan hjelpe på humøret. Det var en god ide....vi får se om gjest står fram med egen profil og lager en liten avstemming. Spent
Gjest Catwoman Skrevet 28. mai 2004 #11 Skrevet 28. mai 2004 er du så teknisk anlagt at du kan hjelpe meg da Bruny? 8)
Hr. Brunstein Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #12 Skrevet 28. mai 2004 er du så teknisk anlagt at du kan hjelpe meg da Bruny? 8) Jeg er for umoden og mentalt lite utviklet til å klare å hjelpe deg dessverre. :cry:
Gjest Catwoman Skrevet 28. mai 2004 #13 Skrevet 28. mai 2004 Jeg er for umoden og mentalt lite utviklet til å klare å hjelpe deg dessverre. neida :trøste: Jeg vet at du egentlig er smart, du bare prøver å skjule det
Hr. Brunstein Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #14 Skrevet 28. mai 2004 neida :trøste: Jeg vet at du egentlig er smart, du bare prøver å skjule det Nei jeg er for umoden og mentalt lite utviklet til å skjule at jeg egentlig er smart. Så smart er jeg ikke.
Gjest Catwoman Skrevet 28. mai 2004 #15 Skrevet 28. mai 2004 Nei jeg er for umoden og mentalt lite utviklet til å skjule at jeg egentlig er smart. Så smart er jeg ikke. *gjør om vibrator'n til mobil*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå