Solstrålemamma Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Har dilla på svart og hvitt for tiden men litt redd for å ta den "helt ut" i stua. Male vitrineskap osv. svarte inni. Hvite utenpå. Så dette på zanz og det var veldig lekkert. Men blir man fort lei? Noen som har hatt svart/hvitt interiør? Har kjørt hvit klassisk stil en stund. Takker for innspill! Takk for svar.
Gjest Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Mine hovedfarger sort/hvit her inne, men veggene er grå da! Syntes det er genialt jeg! Begge to (alle tre) er helt enkle farger man fort spriter opp med fargerik pynt, blomster eller lignende om man blir litt lei!
Gjest Blondie65 Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Jeg synes du skal prøve deg frem. Det kan godt være at sort inni vitrineskapene blir litt "strengt" men da kan du jo male igjen?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Jeg foretrekker at mindre detaljer går i sort. slike ting som er enkle å male, bytte ut uten mye om og men. Rammer, puter, vaser, en vegg feks. Alle møbler går i hvitt. Men om du maler bare bakveggen i det skapet så må jo det gå fort å male over dersom du angrer? Anonymous poster hash: 86ea4...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå