AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg kjøpte meg en shorts fra ebay og i frykt for at den skulle være for liten, kjøpte jeg da en størrelse større - med tanke på at størrelsene noen ganger er mindre i utlandet, enn det vi er vandt til. Den kom i posten igår og jeg var overlykkelig, helt til jeg ser den, tar den på, og finner ut at den er ALT for stor rundt livet og i skrittet (?) , det er en highwaist shorts. Den satt løst og fint ved lårene og rumpa, som jeg liker det - men altså skrittet og livet var den veldig pløsete. Spørsmålet mitt da er, går det ann å sende den til evt. en skredder som kan sy den om? Er det mulig i det hele tatt? Eller er det bare å gi opp, å kjøpe en ny og håpe på det beste? Er vanskelig for meg å finne en shorts som sitter perfekt, da jeg har fyldige lår, rumpe og en veldig smal midje. Det er en levis 501 shorts, om det har noe å si. Legger ved et bilde, hvor den er sammenlignet med en annen shorts som sitter bra. Håper noen av dere flinke kg-folk har tips! (prøvde å ta den på med et belte og, men det er så j*vla stor, at det ikke funker.) Anonymous poster hash: ddb18...e8d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Ingen ? :/ .. Anonymous poster hash: ddb18...e8d
Gjest blasé Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Du kan jo ringe å høre med et skredderi? Er litt usikker på om man kan forsminke shortsen i størrelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå