Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Situasjonen er den at jeg har i et par måneder hatt et forhold til en mann som er en del eldre enn meg. Vi har møttes jevnlig, og har ligget sammen flere ganger. Han er singel, men har to barn fra et tidligere forhold. Datteren hans er tre år yngre enn meg. Jeg var hos han i går, og vi har alltid passet på å møtes når barna hans ikke er hjemme hos han (sønnen hans på 16 har liksom mamma- og pappauker). Likevel kom datteren hans utpå natten, da hun hadde vært på byen og valgte å dra hjem til faren istedet for til sin egen leilighet, da hun ikke ville gå så langt alene på natten. Hun kom inn døra midt i akten vår på sofaen, og fikk mildt sagt sjokk. Jeg kjenner henne ikke, men vi vet hvem hverandre er. Hun dro igjen med en gang, og jeg sitter her og vet ikke hva jeg skal gjøre. Bør jeg avslutte forholdet til han? Tror nok ikke hun kommer til å akseptere at vi er sammen, særlig ikke når hun oppdaget det på denne måten. Vi er ikke ordentlig kjærester, men vi møtes ofte. Hva bør jeg gjøre??

Anonymous poster hash: 2b2f8...f8b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier kjæresten din om det hele da?

Skrevet

Hva sier kjæresten din om det hele da?

Han er ikke kjæresten min. Men han sier ikke så mye, han bare sa at hun ikke kommer til å ha kontakt med han på en stund. Han er mildt sagt gal etter meg, så tviler på at han vil avslutte forholdet. Men jeg synes det er så kleint når dattera hans er bare tre år yngre enn meg, og tar oss på fersken.

Skrevet

Han er ikke kjæresten min. Men han sier ikke så mye, han bare sa at hun ikke kommer til å ha kontakt med han på en stund. Han er mildt sagt gal etter meg, så tviler på at han vil avslutte forholdet. Men jeg synes det er så kleint når dattera hans er bare tre år yngre enn meg, og tar oss på fersken.

Ja skjønner det. Veldig kleint. Men det er jo ikke din datter, så hvis du liker han ville jeg ha fortsatt. Nå er det jo ikke så seriøst mellom dere virker det som. Hvis du har tenkt til å la det fortsette sånn og ikke har store planer om et ordentlig forhold hadde jeg heller bare prøvd å glemme episoden og fortsatt som før.

• Liker 2
Skrevet

Ja skjønner det. Veldig kleint. Men det er jo ikke din datter, så hvis du liker han ville jeg ha fortsatt. Nå er det jo ikke så seriøst mellom dere virker det som. Hvis du har tenkt til å la det fortsette sånn og ikke har store planer om et ordentlig forhold hadde jeg heller bare prøvd å glemme episoden og fortsatt som før.

Jeg er åpen for et ordentlig forhold med han, vi er bare ikke kommet dit ennå. Men lurer nå på om det er best å bare avslutte det her, datteren hans vil nok aldri godta at vi er sammen.

Skrevet

Skjønner jo at situasjonen er både pinlig og ubehagelig for deg. Burde vært enda verre for ham. Fortsett du, men sørg for å være i omgivelser hvor det ikke er noen fare for at dette kan skje om igjen. Enten vil du glemme det som har skjedd, eller du vil aldri klare å få det ut av hodet og føle konstant ubehag. I sistnevnte tilfelle er det bare å bryte ut av det senere Sannsynligvis er det nok også siste gang datteren låser seg uventet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er åpen for et ordentlig forhold med han, vi er bare ikke kommet dit ennå. Men lurer nå på om det er best å bare avslutte det her, datteren hans vil nok aldri godta at vi er sammen.

Ja, et ordentlig forhold blir kanskje problematisk. Det er jo litt spesielt når hun kun er tre år yngre enn deg. Men liker dere hverandre så finner dere nok en løsning. Kan jo hende datteren godtar det etterhvert?

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du, om jeg får spørre?

Anonymous poster hash: e9c61...fab
  • Liker 5
Skrevet

Ja, et ordentlig forhold blir kanskje problematisk. Det er jo litt spesielt når hun kun er tre år yngre enn deg. Men liker dere hverandre så finner dere nok en løsning. Kan jo hende datteren godtar det etterhvert?

Vi har liksom et par felles venninner, og er redd hun kommer til å si dette til dem (eller kanskje allerede har sagt det...) og de vil slutte å ha kontakt med meg siden jeg driver på med en eldre mann som i tillegg er faren til en som ikke er så langt unna meg selv i alder. Lurer liksom på om det beste er å avslutte, eller bare fortsette og kanskje inngå et ordentlig forhold (for å vise at det er "ekte kjærlighet", hvis dere skjønner).

Skrevet

Hvor gammel er du, om jeg får spørre?

Anonymous poster hash: e9c61...fab

Jeg er 24

Skrevet

Jeg forstår ikke hva som er problemet her. Greit nok at det er litt merkelig at datteren bare er tre år yngre enn deg, men dere er vel begge voksne mennesker? Og han har da full rett til et sexliv han også, selv om at han er far.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke hva som er problemet her. Greit nok at det er litt merkelig at datteren bare er tre år yngre enn deg, men dere er vel begge voksne mennesker? Og han har da full rett til et sexliv han også, selv om at han er far.

Er jo utrolig ubehagelig når datteren ved et uhell oppdager dem midt i akten da.

• Liker 2
Skrevet

Er jo utrolig ubehagelig når datteren ved et uhell oppdager dem midt i akten da.

Ja klart, men det er like mye datteren sin skyld. Og betyr det at TS skal slutte å møte faren hennes, pga. at datteren har sett dem i en "pinlig situasjon"?

• Liker 2
Skrevet

Det er derfor man ringer på til foreldrene sine når man ikke bor der lenger.

• Liker 5
Skrevet

Ja klart, men det er like mye datteren sin skyld. Og betyr det at TS skal slutte å møte faren hennes, pga. at datteren har sett dem i en "pinlig situasjon"?

Neinei og det har jeg ikke sagt heller :) Men skjønner jo TS. Er jo ubehagelig når de har felles venner også. Men liker hun han så synes jeg hun helt klart skal fortsette!

Skrevet

Det er derfor man ringer på til foreldrene sine når man ikke bor der lenger.

Hun hadde prøvd å ringt før hun kom, men han hørte naturligvis ikke telefonen da den lå i jakkelomma hans, og vi var litt opptatt med andre ting kan man si.

Skrevet

Jeg ville ikke sluttet aa treffe ham pga. dette. Selv om det var awkward saa har det skjedd - neste gang laerer hun kanskje aa ringe paa i stedet.

• Liker 1
Skrevet

Hun hadde prøvd å ringt før hun kom, men han hørte naturligvis ikke telefonen da den lå i jakkelomma hans, og vi var litt opptatt med andre ting kan man si.

Ringeklokke?

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Vi har liksom et par felles venninner, og er redd hun kommer til å si dette til dem (eller kanskje allerede har sagt det...) og de vil slutte å ha kontakt med meg siden jeg driver på med en eldre mann som i tillegg er faren til en som ikke er så langt unna meg selv i alder. Lurer liksom på om det beste er å avslutte, eller bare fortsette og kanskje inngå et ordentlig forhold (for å vise at det er "ekte kjærlighet", hvis dere skjønner).

Jeg er 24

Du høres fryktelig usikker ut, TS.

Voksne mennesker (voksne i hodet) vil selvsagt umiddelbart synes at det er litt småkleint å bli tatt på fesken... men, etterpå... se nå hvor vanvittig festelig det hele jo er.

Jeg får et inntrykk av at du er mer opptatt av venninnegjengen enn av mannen. Og er det slik at du er veldig sensibel for at mennesker kan komme til å snakke litt (noe de jo alltid gjør) så må du velge venninnegjengen.

Det er alltid en risiko for at noen vil snakke ved å inngå et forhold (fast eller så løst som dere har) med et menneske som i praksis kunne vært din egen forelder.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg hadde syntes det var utrolig ubehagelig om pappa hadde seg med ei jente som er på min alder.

Anonymous poster hash: e91ee...a5b
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...