*AM* Skrevet 27. mai 2004 #1 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei. Lurte på om noen kunne hjelpe meg med hvor en får kjøpt huske stativ til barn, og evt hvor mye dette koster sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. mai 2004 #2 Del Skrevet 27. mai 2004 http://www.tress.no/shop/10.lasso?subcat=01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 27. mai 2004 #3 Del Skrevet 27. mai 2004 Vi kjøpte våres huskestativ på maxbo, betalte ca 700 kr for det. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 27. mai 2004 #4 Del Skrevet 27. mai 2004 På Plantasjen har de diverse huskestativ. Hvis du klikker deg inn på sommer leker, så ser du både bilder og priser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. mai 2004 #5 Del Skrevet 27. mai 2004 Husker ikke hvor jeg så det, men jeg så en reklame for huskestativ til 499,- her om dagen. Hm... Obs?? Nei, jeg skal ikke gjette jeg, men kanskje noen andre husker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*AM* Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 28. mai 2004 Tusen takk for svar, de på plantasjen så jo greie ut, for ile bort dit, og få kjøpt meg et slikt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå