Gå til innhold

Campingtur med telt i Danmark

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver å ha litt idemyldring om hva vi (foreldre og 3 barn mellom 11-16) kan finne på til sommeren. Har litt lyst til Danmark, der har vi aldri vært.

Lurte på om vi skulle ta fly fra Bodø til København i juni/juli. I København kan vi låne leiebil i 10-12 dager for så å returnere tilbake fra København til Bodø.

Hva tror dere om bare å satse på å ta med telt og overnatte i det? For så å legge litt opp til å dra dit det passer oss? Vi liker alt mulig; storbyen med severdigheter, bading/soling, tivolig/gøy, opplevelsesparker etc, etc, etc.

Noen som har noen formening om hvordan dette kan bli? Går det greit å satse på teltcamping i Danmark, er det fine campingplasser nært København, hvor bør vi kjøre og hva vi kan oppsøke/finne på?

Tar imot alt av tips! :)

Anonymous poster hash: 177eb...97f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hyssingen

Jeg gjorde jeg med familien min da jeg var liten, og sånn har jeg brukt mange sommerferier med venninner i danmark også.

Er det skikkelig stormevær så pleier vi leie oss inn på motell/vandrehjem/hytte da, så vi er ikke helt teltbundet.

Men jeg ville ikke holdt meg i/rundt Køben i 10/12 dager når alt i danmark bare ligger noen timer unna. Ville heller ha satt meg ned med ungene, spurt hva de vil se, og så lagt opp en løype ut ifra det. Tyter av campingplasser å sove på, så trenger ikke ha en fast base.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Da er moa ikke noe problem å finne campingplasser rundt omkring.

Anonymous poster hash: 177eb...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telt så lenge med tenåringer? Huff, høres ut som et mareritt. Men nå synes jeg telt og camping er en forferdelig ferieform uansett, men mange er jo glad i det.

Anonymous poster hash: 10390...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut hva ungene vil se og gjøre. Så legger du opp turen ut fra det. Vi liker oss godt på campingtur i Danmark. Nå har vi kjøpt camplet med ekstra rom. Har tre barn på 16 til 12 år. Har lagt opp turer der mamma, min søster og gutt var med og. I år blir det ikke camping ferie, men vi prøver å komme oss på en liten tur i Norge, før eller etter ferien.

Anonymous poster hash: 6a1ea...04d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...