AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 1. Vi har klint på en fest 2. Vi gikk på nach sammen hos kompisen hans 3. Vi døgnet sammen, så på film, delte dyne 4. Gikk på nach sammen igjen - hos meg med 2 venninner 5. Han sender alltid nattasnap også ender det opp med at vi snakker i mange timer. Siden ingen av oss får sove. 6. Jeg ligger på 1. plass på topplista hans 7. Vi hadde veddemål - jeg vant - sa han måtte lage middag til meg. Han sa greit, men han tar aldri initiativet til det 8. Han skreiv en random ting til meg på facebook 9. Men mange ganger når det egentlig ikke var noe å svare på på det jeg skreiv, så spør han om random ting som feks. hvilket fag jeg har i 1. time i morgen osv.. 11. Han liker profilbildene mine på facebook. 12. Han var på nach hos meg i går igjen, og overnattet, og vi rotet og spoonet nesten hele natten<3 OK, det var alt jeg hadde..prøver å sette det sammen til en konklusjon om han liker meg eller ikke.. men klarer det ikke. Hva tror dere? Plis hjelp. Anonymous poster hash: 3151e...1cc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Hvor mange tråder skal du egentlig lage om dette temaet?Anonymous poster hash: 22ec9...1cb 3
Gjest Ninab Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Leste ikke jeg dette innlegget i går?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Leste ikke jeg dette innlegget i går? unnskyld da... måtte bare oppdatere den siden han sov hos meg i natt Anonymous poster hash: 3151e...1cc
Gjest Lille-pus Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Er ikke det enklere å bare spørre han? For voksne mennesker er det akkuart slik du sier, Rolf. - for usikre unge mennesker derimot....
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Nytter ikke stille spørsmålet på nytt. Enkleste du kan gjøre er å spørre, uansett hvor gammel eller ung du er. Anonymous poster hash: 5ab01...f6f
Gjest Ninab Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Kan du ikke bare be ham på en date, uten at det er natta, ute blant andre, uten alkohol og bare se hva som skjer da?? Når JEG tørr å be noen på date, så tørr du!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 1. Vi har klint på en fest 2. Vi gikk på nach sammen hos kompisen hans 3. Vi døgnet sammen, så på film, delte dyne 4. Gikk på nach sammen igjen - hos meg med 2 venninner 5. Han sender alltid nattasnap også ender det opp med at vi snakker i mange timer. Siden ingen av oss får sove. 6. Jeg ligger på 1. plass på topplista hans 7. Vi hadde veddemål - jeg vant - sa han måtte lage middag til meg. Han sa greit, men han tar aldri initiativet til det 8. Han skreiv en random ting til meg på facebook 9. Men mange ganger når det egentlig ikke var noe å svare på på det jeg skreiv, så spør han om random ting som feks. hvilket fag jeg har i 1. time i morgen osv.. 11. Han liker profilbildene mine på facebook. 12. Han var på nach hos meg i går igjen, og overnattet, og vi rotet og spoonet nesten hele natten<3 OK, det var alt jeg hadde..prøver å sette det sammen til en konklusjon om han liker meg eller ikke.. men klarer det ikke. Hva tror dere? Plis hjelp. Anonymous poster hash: 3151e...1cc Ja, han liker deg veldig godt . Anonymous poster hash: 259d5...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå