Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et typisk industrilands"problem", men jeg forsøker meg likevel: Min flotte kjæreste har ingen interesse for sko overhodet.

Det er kanskje en kjent problemstilling for deg som leser dette. Tvisten er imidlertid at jeg er mannen i forholdet! I forholdet for øvrig fyller vi de stereotypiske rollene, der hun interesserer seg for pyntedildall, klær, sladder o.l., mens jeg foretrekker å sysle med verktøy, bil, fotball og dataspill. Likevel er jeg klart mest interessert i sko, jeg eier et solid antall joggesko, pensko osv. Jeg liker i tillegg å følge med på skotrender, men øvrig mote interesserer meg ikke.

Kjæresten gir derimot beng i hva slags sko hun har på seg. Kjenner meg svært lite maskulin når jeg bryr meg mer enn henne. Har det noen hensikt å forsøke å vekke interessen, eller må jeg bare akseptere det? Har allerede spandert et skopar på henne uten at det hadde særlig effekt.

Anonymous poster hash: 681d0...32e

Anonymous poster hash: 681d0...32e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor suksessfullt hadde det vært om hun skulle tvinge deg til å bli interessert i interiør eller klær?

Anonymous poster hash: cdb03...d0b
  • Liker 4
Skrevet

Har ingen råd. Personlig elsker jeg mine crocs og ser ikke nødvendigheten av mange sko ellers. :) Anonymous poster hash: 72aa7...7f4

• Liker 1
Skrevet

hun ha interesse for sko da? Så lenge hun ikke bruker joggesko til bunaden bør det vel gå greit :)

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke du kommer noen vei med det. Du kan jo kjøpe noen par og foreslå at hun skal bruke dem innimellom, men det er sikkert like interessant for henne som perezhilton.com er for deg. :)

Har ingen råd. Personlig elsker jeg mine crocs og ser ikke nødvendigheten av mange sko ellers. :)

Anonymous poster hash: 72aa7...7f4

Crocs er numero uno sko for å få skjevstilling i bena, sånn fyi.

Anonymous poster hash: b56f6...339
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke klarer å være trygg på din egen maskulinitet uten en skogal kjæreste, er det vel strengt tatt ikke hun som trenger å jobbe med seg selv.

• Liker 4
Skrevet

The problem is not the problem the problem is your attitude about the problem

Captain Jack Sparrow

Jeg ser egentlig ikke problemet her, i så måte måtte det være hos deg. Å vekke en interesse som ikke eksisterer hos hun for at du har issues med den maskuline delen blir et problem du eventuelt har og gjør deg, ikke hun.

Skrevet

Altså, om din maskulinitet lar seg definere av hva slags sko hun bruker så har du problemer. Skulle blitt bra populært om hun ville ha deg til å bruke sminke eller hekle:P

Her er kanskje noe annet som vil være en overraskelse; pensko for kvinner er vonde og helsefarlige for det meste. Høye heler, vingling, glatte, brukket ankel, belastningsskader, vannblemmer og gnagsår. Der har du pensko for kvinner i et nøtteskall. At man bruker pensko til fine anledninger er en ting, men ikke til hverdags.

Anonymous poster hash: 23b08...073
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tolker jeg deg rett når jeg mistenker du har en bitteliten skofetish, TS?

Hun har med rimelig stor sannsynlighet ikke den samme fetishen, og å bygge sin egen maskulinitet på et annet menneskes ikkeeksisterende fetish er en dødfødt oppgave i praksis.

• Liker 1
Skrevet

Ser ingen vits i å forsøke å vekke noen sko-interesse, men om hun ikke har generell fobi mot sko og skobutikker, så kan du jo ta henne med på skobutikkdate i ny og ne, la henne prøve noen skopar du synes er fine, og så kjøpe henne de som er både fine og komfortable. Jeg er særdeles lite skointeressert selv, men jeg hadde sikkert ikke sagt nei takk om jeg fikk være med og velge ut nye sko uten å betale for dem.

Anonymous poster hash: 0a15b...695

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...