AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg er alenemor og kjenner tomhetene med det. Jeg savner en partner som er far til barna mine, og støtte meg på. Anngående barna, og situasjoner i livet rundt det. En annen mann klarer ikke å ta den rollen...Så på en måte liker jeg å være alene, og tenker at jeg kan ikke starte et nytt liv med ny mann, men måtte starte et nytt liv alene sammen med barna. Men kjenner litt tomhet av og til rundt situasjonen som alenemor. Noen som har følt det samme? Anonymous poster hash: 2b0ee...b62
Medusa13 Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Hvis du liker å være alene så dyrk det. Da burde det ikke være noe problem. Enig med deg at det ikke er noen ide å dra inn en annen mann - ikke minst for barnas skyld. Det behøver ikke å være noen tomhet, men for guds skyld ikke sitt å tenk på tomhet og ensomhet og alt det der, for da kan det fort bli selvoppfyllende profetier
absinthia Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Jeg følte på så mye tomhet, manglende støtte osv, de siste 5-8 årene i forholdet til de eldste barnas far, så det å bli alenemor var en enorm oppsving. Iblant kjente jeg at jeg savnet ett eller annet, men ikke noe som gjorde at jeg følte tomhet og det var mindre tilstedeværende enn tomhetsfølelsen jeg hadde i forhold til å være i et dårlig forhold. Endret 23. februar 2014 av absinthia
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 For å være helt ekkelt ærlig. Hvis jeg kjente klokka tikke så hadde jeg: 1) dratt på byen, funnet en random mann som virket grei og beruset og tatt han med for sex. 2) gjenta steg 1 helt til befruktelse har funnet sted. 3) etter positiv test, vent til etter 12 uker, ta kontakt med aktuell mann og si at du dessverre har blitt gravid og oppdaget det for sent til abort. 4) pynt litt på historien til deg og random mann i samarbeid med random mann, fortell til folk at du er gravid med en du "datet litt" - høres bedre ut enn ons. forsikre random mann om at du ikke ber om noe med mindre han selv velger å involvere seg/bidra. siden han ikke vet at du har lurt han så blir han nok medgjørlig på dekkhistorien også. 5) woilá! baby! Baby vokser opp, sannsynligvis så kommer random mann til å føle et visst ansvar underveis, baby trenger ikke å vite at den var et resultat av en ons + en løgn. Anonymous poster hash: 51200...b35 1
makkapakka Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Det var en lettelse å bli alenemor. Tomheten kommer når barnet er på samvær hos faren. Jeg har ingen tomhet av å være alene med barnet og mangle en partner, men avogtil friheten av å kunne stikke ut og gå en tur om kvelden uten å måtte arrangere barnevakt.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Føler på stor tomhet og ensomhet når barna er hos sin far. Men har det fint når de er hos meg! Så på en måte lever jeg livet jeg vil leve den ene uken og bare eksisterer den neste. Savner barna hver dag. Anonymous poster hash: 01f3e...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå