AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg er 16. Alltid vært singel, og veldig lei av det haha. Mange av vennene mine har kjærester, og det begynner å bli ganske kjipt å være alene. Jeg er ikke stygg, men gutter viser sjeldent interesse for meg. I fjor var det to jeg fikk kontakt med.. Han ene var skikkelig kjekk og britisk, vi flørtet en del på ferie men ble selfølgelig ikke noe mer. Han andre ble jeg spleiset med, og han var rett og slett bare veldig umoden. Jeg tror kanskje jeg fremstår sjenert, eller kanskje folk tror jeg ikke er interessert i å bli kjent.. Jeg vet egentlig ikke helt hvilke signaler jeg sender ut, jeg. Noen tips, hvordan fremstår man mest mulig åpen? Og hvordan bli bedre kjent med gutter når jeg får sjansen? Jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan folk går frem..Anonymous poster hash: b52cb...4d6
frk94 Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Haha, nei det skjønner ikke jeg heller og jeg er 19. Har på et mirakuløst vist et forhold bak meg på 2år og har en flørt på gang nå. Har du prøvd Tinder? Funker for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå