AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg lurer på om man virkelig må spise grønnsaker hver dag for å få i seg riktig mengde? Jeg spiser som regel litt grønnsaker daglig, da i forbindelse med middagen, men hvis jeg f.eks. spiser tomatsuppe eller grøt eller noe til middag, så spiser jeg ikke grønnsaker ved siden av. Spiser jo f.eks. agurk på skiva, men det utgjør jo ikke så mye. Anonymous poster hash: a16bb...5a6
kaffemor Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Må jo ingenting, men det er anbefalt å få i seg 5 om dagen. 2 frukt og 3 grønnsaker. Men ville ikke stresset med det. Er det en dag du har grøt og ikke får i deg grønnsaker gjør nok ikke det noe
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Tåler lite grønnsaker, blir dårlig i magen. Men spiser gulrøtter og erter nesten hver dag + grønnsaksbjørner Anonymous poster hash: 76334...93b
Gjest Solsmil Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 spiser du tomatsuppe til middag, så er det jo grønnsaker i suppa. Ihvertfall hvis den er hjemmelaget
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Tåler lite grønnsaker, blir dårlig i magen. Men spiser gulrøtter og erter nesten hver dag + grønnsaksbjørner Anonymous poster hash: 76334...93b Ja, du bør prøve å spise grønnsaker hver dag. Tåler du ikke kokte grønnsaker heller? Anonymous poster hash: 46251...3fc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Kan du ikke spise en gulrot ved siden av lunsjen i det minste? Har du aldri grønnsaker til lunsj? Jeg kan fint ha en middag uten grønnsaker (selv om det sjelden skjer), men det er ikke vanskelig å ha det i et annet måltid. Jeg spiser for eksempel en tomat på skiva til frokost, knasker paprika som snacks og har ofte kyllingsalat til lunsj med mange grønnsaker i. Anonymous poster hash: 83481...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå