Gå til innhold

Nok en date... date etter date.... men livet skal jo leves , skal det ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å finne kjærligheten igjen. Og det har blitt rene gamet....

Nå skal jeg på date i dag, og jeg føler at livet består i ny date , ny date , ny date , ny date..... Er vel tre uker siden jeg gikk på en date med en mann sist....så det er jo litt mellomrom....

Jeg har bestemt meg for å prøve å kjøre på med dater nå. Altså gå en tur med daten, og finne ut. Klaffer det ikke så kjører jeg på med ny date, og ny date og ny date...men med litt mellomrom mellom hver date. Jeg vil ikke ta til takke med hva som helst, men vil ha muligheten til å finne ut. Hvis ikke dette klaffer så vil jeg ta pauser innimellom.

Synes dere at dette er dum strategi? Noen som har drevet på som meg?

Jeg prøver å legge opp daten på en lett måte... en liten tur for å møte hveandre, og så ser jeg utifra det hva jeg føler og hva han føler... Men nervene er litt i taket... Hva er jeg redd for? jo , å ikke bli likt... men.... har vi noe å tape når vi ønsker noe i livet ?

Anonymous poster hash: 730e1...d78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har prøvd å date mange for å finne den rette. Ikke rart du blir sliten. Skriv ned hva du ser etter i en parner og vent litt før du dater en ny så inntrykket kan synke. Det er mitt råd..men jeg er ingen ekspert :)

Vær deg selv og vær ærlig.

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Du bør roe deg kraftig ned. Føler du at du ikke er verdt noe uten en mann?

Anonymous poster hash: 446bf...2ee
  • Liker 5
Skrevet

Vet at jeg bør roe meg ned. :D. Det får holde med denne daten i dag, og så får jeg ta det rolig igjen.... Er mange som vil møte meg fra nettet, men jeg føler at jeg trenger tid mellom hver person. Jeg hører at mannfolk driver på å klarer å date 2 hver uke, men det klarer ikke jeg ennå. Det blir for mye.... Nå er det tre uker siden forrige og jeg føler det er tett, men.... jeg håper så inderlig på å finne meg en kjekk mann før jeg gir opp letinga ;) hehe. Men kjenner at dette går meg såpass på nervene at jeg har mest lyst å kutte daten i dag, men jeg får gå den turen og så roe ned igjen ;)

Skrevet

Du må jo ta det i ditt tempo. Når der går 3 uker mellom hver gang er det ganske lenge vil jeg si. Jeg har 1-2 dater i uken, med mindre jeg finner noen som jeg ønsker å treffe flere ganger, som nå feks:) Hvis man ønsker en kjærester er det jo best å kjøre på. Jeg har datet i 3 måneder, aner ikke hvor mange, men nå tror jeg kanskje jeg har funnet en jeg vil beholde:)

Anonymous poster hash: 0b813...7e5

• Liker 1
Skrevet

Det jeg tenker er at du kan fort bli overfladisk. At datingen blir en vane og du glemmer å se personene du møter! Ingen er perfekte. Jeg møtte samboeren gjennom nett og må ærlig innrømme at jeg ikke var spesielt optimistisk etter første date. Heldigvis syntes jeg han var så morsom å snakke med at jeg sa ja til en date til. Det tar som regel litt tid før man skjønner hvem personen er og hadde jeg vært i din situasjon kunne jeg lett avvist ham som jeg nå er sikker på at er den beste matchen jeg kunne funnet.

Men eller, kos deg med å møte nye mennesker! :Nikke:

Anonymous poster hash: 4604b...645
  • Liker 1
Skrevet

Du må jo ta det i ditt tempo. Når der går 3 uker mellom hver gang er det ganske lenge vil jeg si. Jeg har 1-2 dater i uken, med mindre jeg finner noen som jeg ønsker å treffe flere ganger, som nå feks:) Hvis man ønsker en kjærester er det jo best å kjøre på. Jeg har datet i 3 måneder, aner ikke hvor mange, men nå tror jeg kanskje jeg har funnet en jeg vil beholde:)

Trådstarter: Okey.. jeg trodde jeg var så rask ...Men jeg trenger litt pauserom mellom hver date... 3 uker synes jeg er kort, men greit også. Godt med litt tid mellom hver person, må jo også kartlegge personen og interesse for den og tilbake i ettertid.. Men nå har jeg funnet ut at den siste jeg datet ikke var noe person å satse på kjærlighetsmessig. Og føler at det er rett å gå å møte en ny. Men hvis jeg ikke har funnet en mann til sommeren tar jeg meg en god pause i to til tre måneders tid. :)

Skrevet

Trådstarter: ja, ønsker en virkelig å finne seg en kjæreste kan man like godt prøve - kjørpå taktikken i en tre måneders tid for å se om dette fører til noe, for så å ta en pause.... Samtidig er det viktig å date på en måte en føler seg komfortabel med... gjerne bare en rusletur og thats it. Samtidig ikke tro for mye, vite at dette kan gå begge veier.... men ta det som en rusletur/ et møte.

Skrevet

Når du planlegger på den måten legger du jo opp til at ingen av dem du møter er den rette. Fatter ikke innstillingen din.

Anonymous poster hash: ada4e...87f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes også du er ganske manisk i dette her, enten du lager Ab-tråder eller skriver som brukeren din. Er det så ekstremt om å gjøre for deg? Jeg vil tro du sender ut samme vibbene på dater som her inne, og da blir det jo ikke noe bedre heller. Slapp av!

Anonymous poster hash: e6890...b45

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...