Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada,så usikker er jeg at jeg må høre med dere om dette hehe.

Denne uka har jeg jobbet 6 dager på rad og vært ute på kveldene etter jobb. I dag er det søndag og jeg hadde planer om å komme meg ut, men det må da være "lov" å være hjemme en hel dag?

Anonymous poster hash: ea2e1...2aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh …. Selvfølgelig?

Anonymous poster hash: f02a1...167
  • Liker 3
Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men i Norge er det ihvertfall lov.

Anonymous poster hash: f7e28...b69
  • Liker 4
Skrevet

Vær hjemme og slapp av :) Helt lov!

Skrevet

Det er ingen vits i å være slave for medias eller andres press om den såkalte "tidsklemma" når det ikke er noen god grunn til det. Det høres ut som at du har god mulighet til å velge helt fritt om du vil slappe av eller gjøre noe annet i dag, og at du helst vil slappe av.

Vi kan selv bestemme hvordan vi vil legge opp livene våre. Nå er vi sosiale vesener, og har dermed lett for å la oss påvirke av andre mennesker i større eller mindre grad, men allikevel - vi kan ta egne valg for hva som er best for oss. Hvis noen skulle synes det er dumt av deg å slappe av i dag - på hviledagen, av alle dager - så er det deres problem, ikke ditt. :-)

Anonymous poster hash: c8f22...bcf
Skrevet

Hahahha, jeg er gjerne hjemme hele dagen 7 dager i uka jeg :D

Anonymous poster hash: 68251...976
  • Liker 2
Skrevet

Hahahha, jeg er gjerne hjemme hele dagen 7 dager i uka jeg :D

Anonymous poster hash: 68251...976

Blir ikke det ensomt?

Ts

Skrevet

:klo:

Dette blir omtrent som å lage en tråd på KG for å spørre om det er lov å ha på seg svarte sokker på tirsdager.

Anonymous poster hash: 5cd6b...a98
  • Liker 10
Skrevet

Enig i at dette blir for dumt. Selvfølgelig kan du bare være hjemme. Jeg er bare hjemme hver dag etter jobb jeg. Og gjerne hele lørdag og søndag. Med noen unntak selvfølgelig.

Anonymous poster hash: c1b44...4f3

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig! Du er da bare et menneske du også

Skrevet

Selvfølgelig! Du er da bare et menneske du også

Føler konstant på det presset.

Fikk melding nå fra ei om at de hadde vært en gjeng hos henne og spist. Uten å høre med meg hva jeg gjorde. Det stakk litt kan man si..

Ts

Skrevet

Oi! og jeg som har vært hjemme etter jobb hver eeeneste dag denne uka, pluss lørdag og i dag. I dag har jeg kun hatt en eneste telefonsamtale, resten av tiden har jeg jammen vært helt alene :) Jeg er singel og bor alene, så de fleste av mine dager tilbringer jeg helt alene, faktisk. Aldri tenkt at det ikke var akseptert :)

Skrevet

Avbryter avtaler titt og ofte jeg - med den begunnelsen av at nå vil jeg bare være hjemme å slappe av.
Sosialt akseptert er det. Hvis ikke - bytt vennegjeng!

Anonymous poster hash: b15c0...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...