Gå til innhold

Jeg la ut et bilde av at han mekket hasj

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går så var jeg ute på fest, og på slutten av kvelden dro jeg til kjæresten min og kompisen hans. Kompisen hans satt og mekket hasj, og han sa noe morsomt, så jeg filmet det, og la det ut på "My Story" på Snapchat!! Jeg la ikke merke til at han faktisk mekket før dagen etter (altså i dag). Nå har noen familiemedlemmer screenshottet bildet og sett det, og jeg har fått en melding fra en av dem med spørsmål om det var hasj!

Jeg har ikke røyket vanlig sigarett før engang, og aldri røykt hasj, og jeg har på følesen av at de har tenkt å ha et stort møte med meg og kjæresten min for å diskutere dette. De er veldig imot hasj, og dømmende.

Noen tips, hvordan håndterer jeg og kjæresten dette? :vetikke:

Anonymous poster hash: 02a58...dac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Skrevet

Hvor gamle er dere?

18 og 20

Skrevet

Da har jo ikke disse familiemedlemmene egentlig noe de skulle sagt. Bare si at det var kameraten deres som holdt på med det, og at du la ikke engang merke til at han holdt på med det i bakgrunnen. Og at du derfor ikke kan være sikker på om det i det hele tatt var hasj han drev på med.

Skrevet

Da har jo ikke disse familiemedlemmene egentlig noe de skulle sagt. Bare si at det var kameraten deres som holdt på med det, og at du la ikke engang merke til at han holdt på med det i bakgrunnen. Og at du derfor ikke kan være sikker på om det i det hele tatt var hasj han drev på med.

Takk for svar! Det jeg er mest bekymret for nå er kjæresten min. Det var kun han og kompisen der, jeg tviler på at de tror på at bare han som mekket skulle røyke og ingen andre. Jeg har aldri røyket noe som helst, så meg tror de nok på. Men kjæresten min vil de nok tro røyker fordi det er vennen hans.

Skrevet

Hmmm.. Vet ikke jeg altså, jeg kjenner jo ikke dere eller familien deres. Men kan dere ikke bare nekte helt, de kan jo ikke akkurat bevise noe?

Skrevet

Kan du ikke si at det var vanlig rullings?

• Liker 2
Skrevet

Nekt nekt nekt. Og om familiemedlemmene visste nøyaktig hva han holdt på med har de jo røyka selv, og da har de ikke så mye de skulle sagt spør du meg.

• Liker 2
Skrevet

Nekt nekt nekt. Og om familiemedlemmene visste nøyaktig hva han holdt på med har de jo røyka selv, og da har de ikke så mye de skulle sagt spør du meg.

Dummeste jeg har hørt. Jeg vet hvordan hasj mekkes men jrg har aldri røykt i hele mitt liv

Anonymous poster hash: 5f2db...1a3

• Liker 4
Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Jeg vet hvordan hasj mekkes men jrg har aldri røykt i hele mitt liv

Anonymous poster hash: 5f2db...1a3

Tøff du er da :)

Skrevet

Kan man se videoen flere ganger? Hvis så; slett den med en gang. Uansett så ville jeg bare nektet og sagt at han måtte ha sett feil.

Skrevet

Tøff du er da :)

Det har ingenting med at man er tøff. Det er samt at mange vet hvordan man mekker hasj uten å ha røyka det før. Jeg har sett folk både mekke hasj, marihuana, sniffa amfetamin og poppa piller og andre ting uten at jeg har gjort det selv. Men hvis du spør meg, så vet jeg hvordan det ser ut når noen gjør dette.

Anonymous poster hash: 3e526...fdf

• Liker 6
Skrevet

Dette burde du vel tenkt på før du postet bilder av typen din som mekker narko...

Anonymous poster hash: 3b9fe...d08

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde også reagert om dattera mi var sammen med en narkoman.

Anonymous poster hash: fc188...146

Skrevet

Dette burde du vel tenkt på før du postet bilder av typen din som mekker narko...

Anonymous poster hash: 3b9fe...d08

Slik jeg har oppfattet det, var det ikke kjæresten hennes som mekket eller ble filmet, men kompisen. Kan da godt hende at kjæresten ikke røyker? Snakk om å trekke konklusjoner.

Skrevet

Si at det kun var kompisen til typen din som gjorde det, og at du ikke kan stå inne for noe han gjør.

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg er litt sånn som ikke klarer å lyve for foreldrene mine. Så jeg hadde vært ærlig og sagt det rett ut.

Skrevet

I går så var jeg ute på fest, og på slutten av kvelden dro jeg til kjæresten min og kompisen hans. Kompisen hans satt og mekket hasj, og han sa noe morsomt, så jeg filmet det, og la det ut på "My Story" på Snapchat!! Jeg la ikke merke til at han faktisk mekket før dagen etter (altså i dag). Nå har noen familiemedlemmer screenshottet bildet og sett det, og jeg har fått en melding fra en av dem med spørsmål om det var hasj!

Jeg har ikke røyket vanlig sigarett før engang, og aldri røykt hasj, og jeg har på følesen av at de har tenkt å ha et stort møte med meg og kjæresten min for å diskutere dette. De er veldig imot hasj, og dømmende.

Noen tips, hvordan håndterer jeg og kjæresten dette? :vetikke:

Fjern bildet fort som faen, så ikke det bildet ødelegger karrieren hans. Voksensamfunnet er sykt i Norge, men det er like fullt faktum.

Meldingen du fikk svarer du ikke på. Hvis du vil, så kan du svare med et spm: hvorfor lurer du?

Skrevet

Idiot.

• Liker 2
Skrevet

Åja, det var snapchat.

No stress TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...