Gå til innhold

Kommer han til å angre på at han gjorde det slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Cal09m16je1g
Videoannonse
Annonse
Gjest Linneah2013
Skrevet

Hvorfor all denne kranglingen? Det er jo en grunn til det og det må dere virkelig gjøre noe med, hvis det blir dere igjen, ellers er det ingen vits i å prøve igjen, evt. Synes du skal gi han litt tid til å tenke og å få kjenne om savnet er stort nok, og gi deg selv tid til å kjenne etter hva du ønsker.

Skrevet (endret)

Hvorfor all denne kranglingen? Det er jo en grunn til det og det må dere virkelig gjøre noe med, hvis det blir dere igjen, ellers er det ingen vits i å prøve igjen, evt. Synes du skal gi han litt tid til å tenke og å få kjenne om savnet er stort nok, og gi deg selv tid til å kjenne etter hva du ønsker.

Endret av Cal09m16je1g
Skrevet

Jeg synes du skal komme deg videre uansett om han kommer tilbake eller ikke. Ta litt avstand fra hverandre og kutt ut all kontakten. Hvis du vil prøve igjen må du være sikker på at dere kan få slutt på kranglingen. Og begge må jobbe hardt for å få det til. Det er lett å tro at man kan fikse ditt og datt akkurat nå, men blir det like lett å gjennomføre?

Det ble slutt mellom meg og typen min for noen måneder siden pga. kranglene. Vi har bestemt oss for å prøve på nytt, men det var mye vanskeligere enn jeg trodde. Ting gikk fint de første ukene, men når kranglene dukket opp igjen føltes det 100 ganger verre. Så det funker jo ikke alltid å prøve på nytt heller..

Anonymous poster hash: aa7bb...299
Skrevet

Selv om dette kanskje var en forhastet beslutning, valgte han likevell å gjøre det slutt. Han valgte ikke å være igjen for å jobbe med forholdet sammen. Det er 5 mnd siden min eks gjorde det samme, vi prøvde på nytt for et par mnd siden for å se om vi klarte det, men det lot seg rett og slett ikke gjøre.

Synes du skal gå vidre :) det som skjer det skjer! Men i mellomtiden råder jeg deg til å ikke sitte å vente.. Det vil du muligens angre på i ettertid.

Skrevet

Kunne du ikke finne på noe selv i stedet for å bli sur på ham fordi du sitter inne?

Skrevet (endret)

Jeg synes du skal komme deg videre uansett om han kommer tilbake eller ikke. Ta litt avstand fra hverandre og kutt ut all kontakten. Hvis du vil prøve igjen må du være sikker på at dere kan få slutt på kranglingen. Og begge må jobbe hardt for å få det til. Det er lett å tro at man kan fikse ditt og datt akkurat nå, men blir det like lett å gjennomføre?

Det ble slutt mellom meg og typen min for noen måneder siden pga. kranglene. Vi har bestemt oss for å prøve på nytt, men det var mye vanskeligere enn jeg trodde. Ting gikk fint de første ukene, men når kranglene dukket opp igjen føltes det 100 ganger verre. Så det funker jo ikke alltid å prøve på nytt heller..

Anonymous poster hash: aa7bb...299

.

Endret av Cal09m16je1g
Skrevet

Det er sikkert lurt. Vi har sagt til hverandre før at nå skal vi ikke krangle på en stund, og vi har klart en måned uten krangler, før jeg har begynt å irritere meg over at vi bare sitter der. Er jo alltid jeg som "starter" kranglene på en måte, eller jeg sier i fra på en ordentlig måte at kanskje vi skal finne på noe? Og da blir han sur. Han har aldri klagd over noe med meg, så er vel kanskje jeg som er problemet. Jeg har forresten ikke lappen, og vi bodde ganske langt ute på landet, så det gikk ingen busser derifra, derfor var det ikke lett for meg å finne på noe på egenhånd heller. Han sa på veien hjem at han skjønte at han har gjort litt feil i å ikke finne på noe.. Men jeg vet ikke helt, er helt usikker på hva jeg vil egentlig.

Hadde du ikke jobb eller skole eller noen ting? Du satt vel ikke bare der ute i ingenmannsland?

Skrevet (endret)

Kunne du ikke finne på noe selv i stedet for å bli sur på ham fordi du sitter inne?

Endret av Cal09m16je1g
Skrevet (endret)

Hadde du ikke jobb eller skole eller noen ting? Du satt vel ikke bare der ute i ingenmannsland?

Som sagt hadde jeg ikke lappen og det gikk ingen busser der vi bodde, og jeg kjente ingen der. Jeg ble ikke sur, jeg spurte på en ordentlig måte. Til og med faren hans reagerte på at vi aldri fant på noe, og sa jeg bare måtte "piske" han litt hvis jeg ville finne på noe, for han var litt bedagelig..

Endret av Cal09m16je1g
Skrevet

Det er veldig dumt å basere livet sitt på andres velvilje. Kunne du ikke ha kjøpt deg en sykkel i det minste? Dere virker jo like tafatte begge to. Og nå vil du ha ham tilbake? Jaja, like barn leker best.

Skrevet

Det er veldig dumt å basere livet sitt på andres velvilje. Kunne du ikke ha kjøpt deg en sykkel i det minste? Dere virker jo like tafatte begge to. Og nå vil du ha ham tilbake? Jaja, like barn leker best.

Jeg har drevet med håndball hele livet, er vant til å dra ut i helgene, vant til å være med venner. Vært veldig sosial. Så ville ikke akkurat kalle meg selv tafatt ;) Når man er glad i noen så er det ikke alltid så lett skjønner du. Hva skal jeg med en sykkel? Sykle rundt i ingenmannsland?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...