AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg skal pusse opp en kommode som jeg må bruke sandpapir på først... Jeg har ikke mulighet til å stå i noen garasje så alternativene er enten inne i stuen eller ute på verandaen (frister lite i dette været).... Legger deg seg støv over alt hvis jeg gjør det inne? Anonymous poster hash: 5587a...052
absinthia Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Du kan holde støvsugeren på lav styrke ved siden av der du pusser, eller støvsuge litt ofte og etterhvert. Det første gir null støv rundt omkring og det andre gir svært lite.
Frill Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Jeg pusser og maler alltid inne nå på vinteren, og rydder godt opp etterpå mye koseligere og varmere enn å stå i kjelleren!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Du kan holde støvsugeren på lav styrke ved siden av der du pusser, eller støvsuge litt ofte og etterhvert. Det første gir null støv rundt omkring og det andre gir svært lite. Lar du støvsugeren stå på med lav styrke hele tiden da du pusser eller misforstod jeg nå? Anonymous poster hash: 5587a...052
absinthia Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Lar du støvsugeren stå på med lav styrke hele tiden da du pusser eller misforstod jeg nå? Anonymous poster hash: 5587a...052 Hele tiden, men da var det en pussing som ikke tok så lang tid. -Nesten som et avsug.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå