Aricia Skrevet 23. februar 2014 #21 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Jeg mener fortsatt at det er tåpelig å bruke anonym bruker i diskusjoner der en ikke ønsker å skjerme privatlivet, og den enste måten jeg kan få dette frem på, er ved å skrive det. Da foreslår jeg at du fremmer dette synet i riktig forum og til riktig adressat: Ris og ros, admin. Enkeltbrukere kan ikke klandres for at de bruker en tillatt funksjon i forumet på en tillatt måte. Vil du ha dette endret, er det forumsledelsen du må overbevise, og forumsreglene du må få dem til å forandre. Endret 23. februar 2014 av Aricia 2
Montefalco Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #22 Skrevet 23. februar 2014 Da får du diskutere det med ledelsen av KG og ikke med brukere som ikke har bestemt hva funksjonen kan benyttes til. Eller du får bare innfinne deg med at SÅNN ER DET. Anonymous poster hash: c46f5...c1c Alle brukere kan velge og ikke benytte AB funksjonen.
Aricia Skrevet 23. februar 2014 #23 Skrevet 23. februar 2014 Alle brukere kan velge og ikke benytte AB funksjonen. Selvsagt. Hva har det med saken å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #24 Skrevet 23. februar 2014 Jeg mener fortsatt at det er tåpelig å bruke anonym bruker i diskusjoner der en ikke ønsker å skjerme privatlivet, og den enste måten jeg kan få dette frem på, er ved å skrive det. Det er skrevet en million ganger før. Vi vet at du og mange andre synes det er teit. Vi har derimot retten på vår side, så for å svare deg på en voksen måte: Ædda bædda. Anonymous poster hash: f432b...879 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #25 Skrevet 23. februar 2014 Alle brukere kan velge og ikke benytte AB funksjonen. Jeg synes det er dødsirriterende at folk bruker dette forumet når de ikke kan forskjellen på "og" og "å". Kanskje vi kan inngå et kompromiss? Du fortsetter å bruke dårlig norsk, jeg fortsetter å bruke AB. Avtale? Anonymous poster hash: f432b...879 3
Montefalco Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #26 Skrevet 23. februar 2014 Selvsagt. Hva har det med saken å gjøre? Det var ment som en kommentar til det at jeg må ta saken opp med ledelsen av KG og ikke brukerne. Det at en mulighet finnes betyr jo ikke at man må bruke den.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #27 Skrevet 23. februar 2014 Det var ment som en kommentar til det at jeg må ta saken opp med ledelsen av KG og ikke brukerne. Det at en mulighet finnes betyr jo ikke at man må bruke den. Men muligheten har ikke alltid vært der. Den kom fordi det var behov for den. Alle ab-er som skriver i en tråd får en unik kode nederst i innlegget sitt, så jeg skjønner ikke hva dere henger dere opp i. Man er jo anonym både med ab og nick, den eneste forskjellen, er at med ab er du anonym i hver enkelt tråd, heller enn å ha en identitet på forumet. Anonymous poster hash: f432b...879 2
Aricia Skrevet 23. februar 2014 #28 Skrevet 23. februar 2014 Det var ment som en kommentar til det at jeg må ta saken opp med ledelsen av KG og ikke brukerne. Det at en mulighet finnes betyr jo ikke at man må bruke den. Her tror jeg nok det heller er du som må komme med argumenter for hvorfor du ikke tar opp spørsmålet med ledelsen. Å tro at din moralske forargelse (?) skal forandre en stor mengde brukeres lovlige atferd i forhold til en regel ledelsen ikke ser problemet med (fordi den holder forumsaktiviteten oppe) er liksom litt fånyttes. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #29 Skrevet 23. februar 2014 Alle brukere kan velge og ikke benytte AB funksjonen. Ja de kan, om de vil. Men det har ikke du noe med å gjøre. Det er en IKKE sak for deg. Anonymous poster hash: c46f5...c1c 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #30 Skrevet 23. februar 2014 #YOLO Anonymous poster hash: 8bdc6...803
Montefalco Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #31 Skrevet 23. februar 2014 Her tror jeg nok det heller er du som må komme med argumenter for hvorfor du ikke tar opp spørsmålet med ledelsen. Å tro at din moralske forargelse (?) skal forandre en stor mengde brukeres lovlige atferd i forhold til en regel ledelsen ikke ser problemet med (fordi den holder forumsaktiviteten oppe) er liksom litt fånyttes. Grunnen til at jeg ikke tar det opp med ledelsen er at jeg ikke bryr meg veldig mye om at folk bruker AB-funksjonen. Jeg trodde imidlertid at folk som er inne på et forum og diskuterer saker normalt sett ville gjort dette med sitt brukernavn synlig. Da ser andre brukere hva vedkommende mener, og kan danne seg et inntrykk av vedkommende. Jeg har imidlertid nå forstått at det faktisk er det motsatte som er viktig for mange.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #32 Skrevet 23. februar 2014 Hvorfor i all verden skal jeg søke opp tidligere tråder. Dersom man skriver noe i en gammel tråd, kommer jo bare sånne som deg og sier at tråden er gammel. Jeg mener fortsatt at det er tåpelig å bruke anonym bruker i diskusjoner der en ikke ønsker å skjerme privatlivet, og den enste måten jeg kan få dette frem på, er ved å skrive det. Har du veldig tungt for det? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=597194 Det skal ikke mye til for å bli gjenkjent. Derfor skriver mange som AB uansett. Så vanskelig og så enkelt. Anonymous poster hash: 6355d...23c 1
Aricia Skrevet 23. februar 2014 #33 Skrevet 23. februar 2014 Dersom du tok opp spørsmålet for å hjelpe ABere til å forstå sitt eget beste, nemlig å poste med nick slik at "andre brukere [kan se] hva vedkommende mener, og kan danne seg et inntrykk av vedkommende", så kom dette litt dårlig fram i åpningsinnlegget ditt. Hvorfor benytter folk anonym bruker- funksjonen i alle typer tråder og diskusjoner? Jeg forstår at man i enkelte tilfeller ønsker å skjerme privatlivet sitt (der det er sjanse for gjenkjenning), men det er feigt å ikke stå for meningene sine i debatter. Det liknet liksom litt mer på moralsk forargelse, kan man si.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #34 Skrevet 23. februar 2014 Det er naturligvis helt ok å diskutere ting flere ganger, men jeg mener helt bokstavelig at det har kommet nye sånne tråder omtrent annenhver uke de siste månedene. Og da begynner gjentakelsene å bli rent latterlige. Kan vi nå være så snill å la dette ligge til i april iallefall, før noen oppretter ny tråd om samme tema? Anonymous poster hash: 20f8e...1f8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #35 Skrevet 23. februar 2014 Og Silfen er en av de sant? Anonymous poster hash: c46f5...c1c Tenkte mer på Stormb... Anonymous poster hash: 67770...2eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå