Underverker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Gutten min på 9 måneder har begynt å gnisse tenner. Har har to tenner nede og har akkurat fått to tenner oppe. Hva bør man gjøre med det? Har hørt det ikke er bra å gnisse tenner jeg. Lyden er grusom også
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Det finnes jo mange tyggeleker ute på markedet. Blant annet slike som man kan putte i kjøleskapet før babyen skal bruke de. Har du sett etter hva som finnes av det?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Tror det er ganske vanlig en periode i den alderen at de gnisser tenner. Begge mine har gjort de. Men det har ikke vært så langvarig. Har vel mest vært det at det er spennende å få til lyder. Anonymous poster hash: 207ce...a00
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Der gjorde min og. Grusomt å høre på! Varte bare et par uker heldigvis Anonymous poster hash: 1d9f7...59a
Schadenfreude Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Hørselvern! Til mor, altså. Nei, det går over når det ikke er så spennende lenger.
Underverker Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2014 Tror det er ganske vanlig en periode i den alderen at de gnisser tenner. Begge mine har gjort de. Men det har ikke vært så langvarig. Har vel mest vært det at det er spennende å få til lyder. Anonymous poster hash: 207ce...a00 Der gjorde min og. Grusomt å høre på! Varte bare et par uker heldigvis Anonymous poster hash: 1d9f7...59a Hørselvern! Til mor, altså. Nei, det går over når det ikke er så spennende lenger. Åh håper det gir seg etter hvert ja! Tusen takk for svar!
Underverker Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2014 Det finnes jo mange tyggeleker ute på markedet. Blant annet slike som man kan putte i kjøleskapet før babyen skal bruke de. Har du sett etter hva som finnes av det? Jo, men han har liksom sluttet å bite på ting så mye. Han har mange biteleker, men det er ikke like interessant lenger Men satser på at det går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå