Gå til innhold

Er han flau over meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Går nå siste året i tiende klasse og kan vel si at jeg holder på med en gutt i parallellklassen. Eller, jeg trodde hvertfall det. Vi skriver sammen på face så å si hver eneste dag, og det har vi gjort i noen måneder nå. Problemet er at på chat snakker vi om alt og ingenting, vi skriver også at vi er glade i hverandre, samt masse hjerter og sånne kyssetegn. For noen dager siden spurte jeg han om vi skulle finne på noe en dag. Da svarte han med at sist gang vi gikk sammen (for 3år siden var vi sammen i et badeland i nærheten) så visste hele skolen det, og det synes ikke han var noe gøy. Det er jo litt forståelig da, men nå går vi liksom i tiende klasse! Ser ikke helt hva som er så farlig med å bare for eksempel gå en liten tur en dag. Er han flau over meg eller er han rett og slett bare sjenert og umoden?

Anonymous poster hash: b43da...91d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som han er flau over deg... Ingen kan være så umoden mht kjæreste når man går i 9 klasse.

Anonymous poster hash: e75c2...c32

Skrevet

Jeg tror ikke at han nødvendigvis er flau over deg, men kanskje det ikke føles helt innafor å finne på noe med en jente på fritiden uten å risikere å bli litt "mobbet" og derfor prøver han å unngå det?

Skrevet

Takk for svar!

Men hva bør jeg gjøre? Skal vi bare fortsette å skrive til hverandre som tidligere? Han skriver jo ofte at han er veldig glad i meg, at jeg er nydelig, verdensbeste, osv. Dette gjør meg egentlig veldig usikker, men jeg vil ikke miste han, selv om han virker littegrann umoden :rolleyes:

Skrevet

Flau eller ikke - han virker ganske umoden uansett!

Skrevet

Da har jeg nok tatt feil av han, trodde han var over denne "fasen" nå hvis dere skjønner. Men uansett, jeg får vel bare ta ting som det kommer da :)

Skrevet

Da har jeg nok tatt feil av han, trodde han var over denne "fasen" nå hvis dere skjønner. Men uansett, jeg får vel bare ta ting som det kommer da :)

Som noen andre nevnte ikke nødvendigvis flau men heller umoden. Han vokser nok det av seg, gutter er jo ofte litt tregere i utviklinga :fnise:

Skrevet

Det stemmer nok det, da får jeg vel bare vente da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...