Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen hudpleie som hjelper mot grå hud?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tingelinling
Skrevet

Prøv en scrub og en tur i frisk luft!

Gjest kassycat
Skrevet

Har også grå hud, peeler to ganger i uka, glød timene etterpå men så var det over. Mye pc og ingen grønnsaker ever har nok skylda her. Tenkte prøve de der Decleor life radience cure eller hva den heter, lest om den TS?

Skrevet

Har også grå hud, peeler to ganger i uka, glød timene etterpå men så var det over. Mye pc og ingen grønnsaker ever har nok skylda her. Tenkte prøve de der Decleor life radience cure eller hva den heter, lest om den TS?

Det har jeg ikke hør om. Si gjerne fra om du prøver det og om det funker slik at du får mer glød.

Gjest kassycat
Skrevet

Den må jeg jo bare prøve. Fikk lyst til å kjøpe den imorgen! Takk!

Bestiller den også nå, ble litt gira av å lese omtalen igjen haha. Den har bytta navn til Decléor Life Radiance Energising Vitamin Cure da.

Også mottar vi gjerne andre tips også^^

Skrevet

Den må jeg jo bare prøve. Fikk lyst til å kjøpe den imorgen! Takk!

Det hjelper ikke å bruke den hvis du ikke bruker en skikkelig hudpleierutine ellers.

Anonymous poster hash: a9e65...01b

Skrevet

Det hjelper ikke å bruke den hvis du ikke bruker en skikkelig hudpleierutine ellers. Anonymous poster hash: a9e65...01b

Så teit. Da bruker jeg heller pengene på noe annet.

Skrevet

Så teit. Da bruker jeg heller pengene på noe annet.

Teit? Det er ingenting som fungerer hvis du ikke gjør det gjennomført. På den andre siden er det vel bra med gusten hud. Da matcher du jo din store helt.

Anonymous poster hash: a9e65...01b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Teit? Det er ingenting som fungerer hvis du ikke gjør det gjennomført. På den andre siden er det vel bra med gusten hud. Da matcher du jo din store helt. Anonymous poster hash: a9e65...01b

:smilorange:

Endret av Kv84
Skrevet

Så å spise grønnsaker vil hjelpe?

Gjest kassycat
Skrevet

Så å spise grønnsaker vil hjelpe?

Haha jeg bare ser for meg at jeg ville sett mer frisk ut generelt om kostholdet mitt ikke var så forferdelig :P Og ved å sitte mye inne i tillegg så blir jo huden gjerne litt gusten. Men som flere har nevnt, husk peeling! Hvis det er masse død hud så vises jo ingen glød

Skrevet

Haha jeg bare ser for meg at jeg ville sett mer frisk ut generelt om kostholdet mitt ikke var så forferdelig :P Og ved å sitte mye inne i tillegg så blir jo huden gjerne litt gusten. Men som flere har nevnt, husk peeling! Hvis det er masse død hud så vises jo ingen glød

Ja, må peele huden. Har tatt det altfor sjeldent, fordi jeg har egentlig gitt opp hudpleie, da jeg fortsatt er så grå i huden. Kanskje prøve grønnsakssmoothie eller wok.

Skrevet

Jeg har prøvd Decleor Life Radiance Cure, og jeg håpte den ville gjøre noe for huden min,

men jeg så absolutt ingen effekt what so ever. Avsluttet nettopp kuren etter å ha fulgt

oppskriften i 10 dager. Faktisk syns jeg skrubb og maskene jeg bruker gir bedre glød

enn kuren.

Beste middelet for glød i huden er en godhudpleierutine, og skrubb er ett absolutt must.

Det finnes også en del masker som skal gi glød, men den eneste jeg har funnet som fungerer

for meg når det gjelder glød er en som også er veldig aktiv anti age og ikke anbefales under

40 år (det visste jeg ikke når jeg prøvde den).

En maske som kan brukes av alle som jeg hørt er super for glød (men har ikke testet selv)

er Dermalogica AgeSmart Multivitamin Power Recovery Masque. Denne er det mange som

skryter av, men igjen, det er også mange som skryter av Decleor sin Radiance Cure uten at

jeg så noen effekt av den.

Skrevet

Åpnet lommeboka vidt og bredt;

1. Perfectly Clean Multi Action Toning/lotion refiner

2 Nutritious. Radiant Vitality 2-in-1 Foam Cleanser

3. Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Cremen

Tok meg så i skinnet, bokstavelig talt, både morgen og kveld.

Der jeg før, ble knallrød i kinna når jeg blir varm, så får jeg nå eplekinn i en alder av 41, ser friskere ut en ungene :danse:

Har lagt på Advanced Night Repair.

Jeg sliter med depresjon og kostholdet er noe opp og ned, men jeg gjør så godt jeg kan, men...

Jeg kommer heretter til å bruke såpass mye penger på ansiktshuden min for det gjør sånn en forskjell når jeg ser meg selv i speilet. Nå smiler jeg hver gang for jeg er så fornøyd og det hjelper nå litt på depresjonen og jeg er sikker på at jeg får i meg mer frukt og grønt når jeg er positiv til meg selv.

Anonymous poster hash: 0717c...ee6
Skrevet

Er lett å være flink noen få dager med hudpleie og så er man grå igjen.

Skrevet

Er lett å være flink noen få dager med hudpleie og så er man grå igjen.

Jeg vet :hug:

For meg, selv om jeg tråkker i en depresjon nå og en angst-periode jeg ikke har sett maken til, så ble det så positivt å se meg selv i speilet, produktene er lekre og deilige å kjenne på huden, så selv om jeg som den sedvanlige deprimerte hopper over noen kvelder/morgener (skit i tannpussen og!) forblir huden glødende ren og hele prosessen ble en av de få ting i mitt liv som gir lyst.

Never give up, get up and up and up and up again!

Anonymous poster hash: 0717c...ee6

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har prøvd kuren fra decleor og den funker absolutt bra. Men tenker du langsiktig er kosthold det beste våpenet mot grå hud.

Skrevet

Har prøvd kuren fra decleor og den funker absolutt bra. Men tenker du langsiktig er kosthold det beste våpenet mot grå hud.

Hvor mye grønnsaker per dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...