AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Vet ikke helt hva jeg prøver å oppnå med dette innlegget, må bare få det ut. Kjæresten min og jeg har hatt en relativt lang og dårlig periode nå, men har likevel stått sterkt sammen. Selvfølgelig skulle han på ferie midt oppi dette. Det er guttetur, og de er på byen hver kveld. Han har bare vært borte i tre dager, men jeg savner han så utrolig. Klarer ikke spise eller sove (nesten), og gråter hele tiden. I går tenkte jeg at dette blir for dumt, så jeg skulle dra ut. Det føltes bare så utrolig feil, og jeg ville hjem hele tiden. Endte med at jeg dro hjem halv ett, og angret på at jeg dro ut i det hele tatt. Det er enda seks dager til han kommer hjem, hva kan jeg gjøre? Hjelper ikke være ute med venner, tenker like mye på han. Føler meg som ett lite barn som savner moren sin, er så lei meg. Føler meg helt patetisk, 20 år og gråter fordi jeg savner kjæresten min som er på en liten ferietur.. Anonymous poster hash: f914f...db1
pysepusi Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Hadde det slik selv i begynnelsen når kjæresten min begynte å reise; savnet han kjempe mye og gjemte meg litt hjemme, men har vendt meg til det nå men hjelper ikke å bare sitte hjemme, aktiviser deg seg, ikke bare gå ut å sitt, men gjør noe som inkluderer både hode og kropp
Francis_88 Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Syns du er heldig som har en du kan savne så mye jeg =) Hva med å bruke de 6 neste dagene på å pleie deg selv?Gjør no for deg selv, bruk mer tid med vennner. Trenger ikke å være å feste men gjør helt andre ting som du liker. Hadde vært glad om jeg hadde hatt en kjæreste og visste hvor mye hun savnet meg mens jeg var borte =) Kansje du skal fortelle han det. Eller planlegg en fin kveld med overrasker for han den dagen han kommer hjem =)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Hm.. Takk! Jeg vil overraske han med å lage kakao og ta med tepper, så kan vi sitte ute et sted på kvelden. Billig og romantisk:) Er bare så vanskelig å tenke på at det er så mange dager til.. Anonymous poster hash: f914f...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå