Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer,evt noen som jobber med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt det et år. Får mye skryt for huden min da den er blitt mer glødende og "finslipt", men får fortsatt kviser og syns ikke den har blekt noe særlig på kvisearra mine, til tross for at jeg også har tatt peelingen.. Veldig dyre produkter :)

Anonymous poster hash: aefe1...b34

Gjest Sunshine23
Skrevet

Har en venninne som bruker de og hun er veldig fornøyd. Beste hun har prøvd.

Skulle gjerne ha brukt de jeg å, men litt for dyre for min lommebok :(

Skrevet

Her er før / etter:

2.jpg

beforeafter-obagi.jpg

obagi23726.jpg

Ser rimelig retusjert ut og sånn typisk TV-Shop greie. Skeptisk.

Anonymous poster hash: cb48f...1c6
Skrevet

For de som lurer er det hudpleieprodukter.

Anonymous poster hash: cb48f...1c6
Skrevet

Øyekremen er helt fantastisk! Har brukt den i en måned, og de små rynkene jeg hadde rett under øynene er nesten helt borte :D

Jeg kjøpte den på ebay om jeg husker riktig, litt billigere enn å kjøpe den her. Den er veldig drøy i bruk. Anbefales!

Anonymous poster hash: 6425b...8bc
Skrevet

Øyekremen er helt fantastisk! Har brukt den i en måned, og de små rynkene jeg hadde rett under øynene er nesten helt borte :D

Jeg kjøpte den på ebay om jeg husker riktig, litt billigere enn å kjøpe den her. Den er veldig drøy i bruk. Anbefales!

Anonymous poster hash: 6425b...8bc

Husker du hvilken selger det var? Vil å ha den øyekremen!

Anonymous poster hash: 8c03f...83a

Skrevet

jeg bruker ZO medical, det er OBAGI sin 'lettere' form for hudpleie som er ny. Den er superbra. Har blitt kvitt fine linjer, og all melanoma. Ser mye yngre ut, bakdelen er at det er sååå pes å gå på. Flasser og flasser, er helt sår og det skal være sånn i ca 4 mnd'er...... Kan ikke bruke sminke, det ser mye verre ut, for flasser jevnt hele dagen.<br /><br />brukte OBAGI for noen år siden og er mer fornøyd med dette.<br />det er dyrt, men tror det er det beste man kan få tak i på markedet.

Anonymous poster hash: d6f40...52e

Skrevet

Sjekk ut Silje Austnes sin blogg, hun er kosmetisk sykepleier og skriver mye om disse produktene.

(Nei, er ikke reklame, er ei venninne av meg som er veldig dyktig i jobben sin.)

Anonymous poster hash: 6b914...897
Skrevet

AnonymBruker, on 27 Feb 2014 - 08:53, said:

Sjekk ut Silje Austnes sin blogg, hun er kosmetisk sykepleier og skriver mye om disse produktene.

(Nei, er ikke reklame, er ei venninne av meg som er veldig dyktig i jobben sin.)

Anonymous poster hash: 6b914...897

link? Anonymous poster hash: d6f40...52e
Skrevet

Erle Haviken Fjeldsaa (tidligere kollega av Silje Austes) skiver også mye om Obagi på sin blogg. Det er Retamax i Obagi Zo-serien som er det kraftigste anti aging-produktet i Zo-serien, og denne kremen omtales her:

http://lifestyleblogs.no/beautybyerle/

(for ordens skyld; dette er ikke reklame for Erle HF. Ikke for Obagi Zo heller).

Anonymous poster hash: a08f9...24e
Skrevet

Du trenger ikke alle produktene, det holder igrunnen lenge med den a-vitaminsyre kremen. I begynnelsen kan det kanskje være greit å bruke de andre for å gjøre det mer skånsomt for huden, men helt ærlig så er det a-vitaminsyren som faktisk gjør jobben.

Jeg begynte for tre år siden, pga solskadet hud og aldring (slutten av 30-årene). Det var et helvete de første tre månedene, men ble bedre etterhvert. Bruker den fortsatt, men bare 3 dager i uken. Tror aldri jeg kommer til å slutte med det. Bruker klut for å fjerne flass/døde hudceller hver dag, men huden har en fin glød, og ser frisk og ungdommelig ut. Innimellom (kanskje hver 8. uke sånn ca) har jeg noen dager hvor jeg fortsatt ser grufull ut fordi huden er tørr og sprekker og flasser, men det er verdt det.

Anonymous poster hash: 61d70...d3d
Skrevet

Det eneste jeg har nå er clenziderm rens og nuderm toner. Men blitt tørr spes i panne og hake, er dette normalt? Går det over?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...