Gå til innhold

Juksetelys med batterier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker mye telys men er redd for å glemme å slukke de når jeg går ut. Har derfor vurdert å kjøpe noen telys med batterier. De ser ganske billige ut men er iallefall brannsikre. Det jeg lurer på er: Går de i stykker veldig fort? Da forsvinner jo litt av vitsen. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg har testet fra Clas Ohlson har i hvert fall holdt greit, både telysene og kubbelysene :)

Skrevet

Så bra! Hvor lenge har du hatt dem? :)

Skrevet

Har både noen selv og observert dem på jobb, de jeg har selv kjøpte jeg vel i høst en gang tror jeg, og de på jobb har blitt brukt myyye og det bare blitt byttet batteri på dem :). De blir svakere når batteriet holder på å gå ut, men det har vært lite feil med dem :)

Skrevet

Men de er jo helt fantastisk stygge da, jeg tenner også masse telys, men er aldri redd jeg skal glemme dem, og om jeg skulle gjøre det så sitter de jo godt ned i "koppen" sin midt på bordet langt fra gardiner eller lignende. Nei til mere falske lys!

Anonymous poster hash: da41f...03c
  • Liker 2
Skrevet

Er ikke poenget med telys å ha levende lys???

Anonymous poster hash: fb855...a44
Skrevet

Er ikke poenget med telys å ha levende lys???

Anonymous poster hash: fb855...a44

Vil du levende lys tenner du på et marsvin. Både stearin og batterilys er veldig døde.

Anonymous poster hash: 671a3...823

• Liker 2
Skrevet

Vil du levende lys tenner du på et marsvin. Både stearin og batterilys er veldig døde.

Anonymous poster hash: 671a3...823

:skratte:

Takk for årets mentale bilde!

I telysholdere synes jeg at de elektriske gjør samme nytten, men selvfølgelig er det smak og behag :)

Skrevet

Jeg har oppladbare telys fra Philips, er kjempefornøyd med dem! Jeg tåler brennende stearinlys dårlig, men jeg liker stemningen, så for meg er jukselysene helt perfekt. I tillegg er det en stor fordel at kattene ikke svir av værhårene på dem eller velter dem og setter fyr på noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...