Solstrålemamma Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Hei! Jeg leser mye krim. Jo Nesbø er favoritten for tiden. Noen som har tips om gode krimforfattere? Tidligere lest Anne Holt bla. Leser meg gjerne gjennom flere utgivelser av en forfatter i slengen. Vurderer også å melde meg inn i Krimbokklubben. Interessert i folk på forumets mening om denne. På forhånd takk!
Brunhilde Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Hei! Jeg leser mye krim. Jo Nesbø er favoritten for tiden. Noen som har tips om gode krimforfattere? Tidligere lest Anne Holt bla. Leser meg gjerne gjennom flere utgivelser av en forfatter i slengen. Vurderer også å melde meg inn i Krimbokklubben. Interessert i folk på forumets mening om denne. På forhånd takk! Her Her Her Her Her Og enda flere som jeg ikke gidder å linke til. Krimbokklubben er helt grei, men jeg foretrekker å kjøpe de bøkene jeg vil ha i bokhandel. Endret 23. februar 2014 av Brunhilde
Fuglen Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Stieg Larssons Millennium-triologi, hvis du ikke allerede har lest den. 1
Petra75 Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Lars Kepler. Jeg startet litt feil med Sandmannen ( bok nr 4), men har begynt på de fire andre nå. Jeg var egentlig litt lei krim - syns det ble mye av det samme, men Kepler har fått interessen opp igjen
Nordvesta Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Johan Theorin og Jussi Adler er to krimforfattere jeg liker godt
Hecubaa Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Marit Reiersgård - Stolpesnø Samuel Bjørk - Det henger en engel alene i skogen Eriksson&Sundquist - Kråkejenta/Hungerilden/Pythias anvisninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå