AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Hei! Noen her som har blitt sammen med eks-kjærestene sine igjen? Hva var grunnen til det? Finnes det egentlig gode grunner til å bli sammen med han eller hun som dumpa deg igjen?Jeg ble dumpa for noen måneder siden, og har bevisst unngått å snakke med ham for å komme meg videre i livet. Gikk rett i kjelleren under kjelleren igjen, på en måte. I ettertid har han fisket mye etter komplimenter fra jenter på facebook, skrevet noen statuser om at han skulle ønske han hadde en fin jente å kysse o.l. (det var altså ikke siktet til meg), og nå nylig skrev han plutselig en superteit greie om at han alltid taper selv om han er en nice guy og at han kommer til å ende opp ensom, alene og bitter. Og det var jo denne siste statusen som fikk meg til å endelig være takknemlig for bruddet. Jeg klarte egentlig ikke å tenke annet enn at han jammen kan takke seg selv. Det har jeg jo også dårlig samvittighet for. Men nå har han begynt å ta kontakt med meg igjen, og det siste han sa var at han savna å snakke med meg. Jeg håper selvfølgelig det er det eneste han kommer til å si, men jeg er litt redd han anser meg som en slags siste utvei og at han kommer til å ville ha meg tilbake bare fordi han ikke kan få noe "bedre". Hvordan takler man sånt? Jeg vil jo ikke ende opp med å bli den dama han bare tok fordi han nærma seg tredve og ikke kunne få seg noen bedre. Jeg vil kunne si at han fikk én sjanse og kastet den bort, og da får han tåle konsekvensen. Samtidig har jeg jo fremdeles følelser for han, og vet ikke hvordan jeg skal takle det om han plutselig ber meg komme tilbake. Blir jo klin gæren av denne situasjonen, jeg føler meg helt fullstendig nedbrutt og revet i alle retninger. Noen som er/har vært i samme situasjon og som vil dele erfaringer og tips/råd? Anonymous poster hash: 80727...739 Anonymous poster hash: 80727...739
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Jeg kan attestere på at slike av/på forhold kan gjøre meget vondt. Krangler og sånt er jo ikke til å unngå og da må man nesten spørre seg selv om det er verdt å gå tilbake til det man en gang forlot. Jeg hadde en eks som var hektisk til tider, han misbrukte meg på den groveste måten, både verbalt og fysisk. Men så var make-up sexen så innmari bra også. Så det endte ofte opp med at jeg lå der i senga hannes etter en krangel. Anonymous poster hash: 20a9d...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå