Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Da jeg gikk til butikken i dag møtte jeg ett søtt lite kjærestepar... Det var to førsteklassinger som gikk og holdt hverandre i hendene.. De var så skjønne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh. Jeg elsker å se sånt.

Noe annet som smelter hjertet mitt er når jeg ser et veldig gammelt par om fortsatt holder hender. Synes det er så søtt at de har følelser for hverandre etter så mange år.

Skrevet
Noe annet som smelter hjertet mitt er når jeg ser et veldig gammelt par om fortsatt holder hender. Synes det er så søtt at de har følelser for hverandre etter så mange år.

Får tårer i øynene alt nå, jeg...... :)

Gjest Moonshadow
Skrevet

:Nikke:

Gjest Hillary..
Skrevet

Nei, sånt griseri!

- spøk!

:klappe::kline:

Skrevet

Så søtt.

Husker da jeg var 13 og jeg hadde tatt med en 3 år gammel gutt (pleide å sitte barnevakt for ham) ut en tur. Da vi kom tilbake stod moren hans på trappa og pratet med en venninne som hadde en 3 år gammel jente, og de små kjente hverandre tydeligvis veldig godt for de kysset hverandre på kinnet da de møttes og gikk inn hånd i hånd. :hjerte:

Gjest Muslingen
Skrevet

Åååh, sånt er skikkelig søtt!

Jeg synes det er så søtt når små barn viser omsorg for hverandre, klemmer og koser. :hjerter:

Dette minte meg på min første "forelskelse"... Jeg gikk i barnehagen, og der var det en søt liten gutt som het Dag Vegard. :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Besteforeldra til kjærasten min nussar kvarandre enno dei! Det er utruleg søtt. Håpar vi også får det sånn når vi blir gamle... :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...