*Bumblebee* Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Hei! Har noen tips om hvor man kan finne oversikt på konserter og upcoming events?(både innen- og utenlands)mitt største mål er å finne noe med lenny kravitz, men det var ikke så enkelt visst. .:-/ Vet dere om gode pålitelige nettsider untatt bilettservice ?
Monstrum Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor vil du ikke bruke billettservice? Lurer jeg også på, hva er galt med billettservice? ellers.. kan du ikke bare google artisten du vil se? Eller sjekke hjemmesiden til vedkommende?
fasterpussycat Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Det beste er å sjekke ut artistens offisielle nettsted, der skal det stå oversikt over turnédatoer og andre opptredener
*Bumblebee* Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2014 Ikke noe galt med bilettservice, tenkte vel bare at det var begrenset utvalg der ;-)
*Bumblebee* Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2014 :-(.. ser ut til at det blir vanskelig med lenny, finner ikke noe nye eventdatoer noe sted. Kjipt.. tenkte det skulle være en surprise til min kjære. Aner ikke hvir ofte artistene er på turnè eg..er vel fare for at jeg må vente en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå