Gå til innhold

Mann som er 40 + viser interesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om en 40 år gammel mann som viser interesse ovenfor en kvinne som er nesten 20 år yngre enn han?

Anonymous poster hash: 07c1d...0c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han har lyst på litt hår på knaggen (av det unge, trange slaget).

Anonymous poster hash: ffa45...ea5
  • Liker 1
Skrevet

Pedogris :-p eller noe i den duren.

Anonymous poster hash: 16e41...472

• Liker 4
Skrevet

at mannen vil utnytte henne... DUH :dry:

Anonymous poster hash: 8aeb8...628
  • Liker 1
Skrevet

Man kan ikke dra konklusjoner på et så tynt grunnlag som det du serverer her.

Anonymous poster hash: 4b737...b2d
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde samme selvtilliten.

Anonymous poster hash: 4dc85...07a
  • Liker 1
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde samme selvtilliten.

Anonymous poster hash: 4dc85...07a

Jeg tenker tvert imot - han har dårlig selvtillit. Han regner med at ungripsa gjerne vil ha en moden mann som kan være stor og sterk og beskytte dem, en som har masse penger å bruke på dem, og kåk og hytte og bil.

Han har skjønt at jevnaldrende kvinner stiller ganske andre betingelser når det gjelder en partner, og han føler at han kommer til kort der.

Det er hva jeg tror. :)

Anonymous poster hash: 3fd41...56c

• Liker 3
Skrevet

Hva tenker du om en 40 år gammel mann som viser interesse ovenfor en kvinne som er nesten 20 år yngre enn han?

Anonymous poster hash: 07c1d...0c8

At han har dårlig vett.

• Liker 1
Skrevet

En med sosial intelligens tar ikke en så mye yngre jente.

Anonymous poster hash: 15f13...7e8
  • Liker 2
Skrevet

Æsj tenker jeg.

Anonymous poster hash: 95103...656
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tenker: "Hvor fant han deg?"

- svaret på det vil si meg nærmest alt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker: "Hvor fant han deg?"

- svaret på det vil si meg nærmest alt.

Hah! Kjempebra svar! :laugh:

Venter i spenning på TS sitt svar!

Skrevet

En sånn en har jeg etter meg, og han er i tillegg gift med barn. Jeg har ingen interesse for han på den måten og har avvist han flere ganger. Problemet er at vi jobber sammen og jeg derfor bør forholde meg litt positivt til han. Tror derfor ikke han skjønner avvisningene mine, selvom jeg faktisk har sagt det rett ut. Får tilnærminger hver gang vi er på samme lønningspils/julebord og andre fester.

Sånn ellers føler jeg alderforskjell ikke har all verden å si, om du liker han og føler dere kan passe sammen så hvorfor ikke?

Skrevet

At han har lyst på litt hår på knaggen (av det unge, trange slaget).

Anonymous poster hash: ffa45...ea5

Hår på knaggen? Trodde ikke det var så mange jenter under 20 som hadde hår der lenger.....

Skrevet

jeg tenker at han vil utnytte.. jeg kjente en mann som holdt på slik flere ganger. Alltid unge damer! jeg hadde han på facebook, og var vitne til det. Han gikk for damer som var mellom 10 og 20 år yngre enn seg. Det endte alltid med gnåling fra dama sin side. Han var veldig åpen på veggen sin og skrev rett ut at ting ikke funket og at det var hans valg. Damene gnålte.... og så ble de kastet ut. Jeg spurte han om hva som foregikk og han sa at han gikk for yngre damer, men at han så på de aldri som forholdsmateriale, men de så desverre på han som det..... Ren utnyttelse kaller jeg det!

Skrevet

jeg tenker at han vil utnytte.. jeg kjente en mann som holdt på slik flere ganger. Alltid unge damer! jeg hadde han på facebook, og var vitne til det. Han gikk for damer som var mellom 10 og 20 år yngre enn seg. Det endte alltid med gnåling fra dama sin side. Han var veldig åpen på veggen sin og skrev rett ut at ting ikke funket og at det var hans valg. Damene gnålte.... og så ble de kastet ut. Jeg spurte han om hva som foregikk og han sa at han gikk for yngre damer, men at han så på de aldri som forholdsmateriale, men de så desverre på han som det..... Ren utnyttelse kaller jeg det!

Ung og dum.

Mye lettere å utnytte de unge som mangler livserfaringer.

Burde egentlig vært et eget fag på barneskolen.

• Liker 2
Skrevet

Ung og dum.

Mye lettere å utnytte de unge som mangler livserfaringer.

Burde egentlig vært et eget fag på barneskolen.

det er sant. Da jeg var tenåring så traff jeg far til barna mine, så jeg fikk ikke erfare hvordan livet virkelig kan være, anng utnyttelse osv. Da jeg ble singel etter 16 års samboerskap, så følte jeg at jeg var tilbake dit mange ungdommer er. Jeg gikk igjennom ungdomstiden jeg ikke hadde erfart...bare at jeg aldersmessig er eldre. Og jeg føler jeg er mer misstroisk enn noen gang. Og lærer meg stadig nye knep på hvordan jeg skal håndtere menn. En mann må vise meg skikkelig interesse for at jeg gidder. Dersom han viser en att og frem tendens er han rett ut. Han må jobbe for å få meg, på lik linje som jeg vil jobbe for han.

Skrevet (endret)

Selvverdi, være glad i seg selv. Og gå mot sine mål!

Endret av Meline37
Gjest Silverstream
Skrevet

Høres ut som en mann man kan finne på chattesider :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...