Gå til innhold

Den følelsen når man blir avvist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater den følelsen når du viser noen interesse og de gjør det samme tilbake, men så slutter de plutselig og oppfører seg som vennen din istedenfor. Jeg er så flau over at jeg har vist han interesse....det er derfor jeg foretrekker å være alene :trist:

Anonymous poster hash: ca43d...dea
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffameg! Velkommen til klubben.

Det er så dritt når sånt skjer, skikkelig vondt kan det være. Men du er supertøff som viste interesse, og en dag kommer en flott fyr til å vise deg masse interesse tilbake. Det er jeg helt sikker på :klem:

• Liker 2
Skrevet

Ææææææh, hater når det skjer. Sorry, føler med deg deg :( rødvinsfylla gir ingen gode svar dessverre.

• Liker 1
Skrevet

Den som intet våger, intet vinner!. Og den som intet forsøkte hadde ikke sjans å vinne. Du har forsøkt! Og ikke vær flau! Livet er til for å leve og forsøke :-)

Skrevet

Hater den følelsen når du viser noen interesse og de gjør det samme tilbake, men så slutter de plutselig og oppfører seg som vennen din istedenfor. Jeg er så flau over at jeg har vist han interesse....det er derfor jeg foretrekker å være alene :trist:

Anonymous poster hash: ca43d...dea

Ikke slutt med det.

Har du tenkt på det at du risikerer å gå glipp av drømmekjæresten en dag, fordi du ikke prøvde? :-P

Jeg synes det er bra du prøvde, men tenk på at han ikke så verdien av deg? Eller at han ikke verdsatte det at du tok initiativ? For mange mennesker er det sjeldent å oppleve at noen tar initiativ, vet du?

Anonymous poster hash: ac614...855

• Liker 2
Skrevet

Det er helt sant....du går glipp av drømmeprins, og muligheter for livet dersom en ikke prøver. Bedre å prøve og tape enn å aldri ha prøvd :)

Skrevet

Kjedelig når sånt skjer.

På den annen side har du en ny venn, og det er jo noe. :hug:

Anonymous poster hash: dfb96...b81
Skrevet

Ikke slutt med det.

Har du tenkt på det at du risikerer å gå glipp av drømmekjæresten en dag, fordi du ikke prøvde? :-P

Jeg synes det er bra du prøvde, men tenk på at han ikke så verdien av deg? Eller at han ikke verdsatte det at du tok initiativ? For mange mennesker er det sjeldent å oppleve at noen tar initiativ, vet du?

Anonymous poster hash: ac614...855

Jeg begynner å klø over hele kroppen når jeg leser sånne råd... :murvegg: Hva er vitsen med å gi folk falskt håp? Selvfølgelig faller han ikke for henne hvis hun bare maser nok. Han er ikke interessert!

Skrevet

Jeg begynner å klø over hele kroppen når jeg leser sånne råd... :murvegg: Hva er vitsen med å gi folk falskt håp? Selvfølgelig faller han ikke for henne hvis hun bare maser nok. Han er ikke interessert!

Jeg vet! Og det er ikke rart man blir litt nedbrutt etter å ha blitt avvist. Jeg tar ikke så mye initiativ lenger siden jeg blir avvist uansett.

Anonymous poster hash: 230fa...f62

Skrevet

Kjedelig når sånt skjer.

På den annen side har du en ny venn, og det er jo noe. :hug:

Nei, en slik "god venn" ødelegger faktisk bare for hennes fremtidige muligheter til å finne en bra mann.

Skrevet

Det er ingen god følelse å sitte igjen med, det er helt sikkert. Ofte kan det være vanskelig å gi forholdet den omtanke og pleie det behøver etter et slikt brudd. Det er med tungt hjerte at jeg har latt noen av guttevennene mine gå.

Skrevet

Men når han har vist deg slik interesse tilbake først, så trenger du ikke være flau bare fordi han ikke er interessert lenger. Da går du videre. Og du vil en dag møte en som virkelig er interessert tilbake.

Anonymous poster hash: 6c9d0...e7f
Skrevet

Kanskje det kan være motstridende signaler da, ts?

Det er jo ikke alltid like lett å vite hvor man har vedkommende. Kanskje han er like usikker selv og venter med å ta det neste steget til han får en eller annen bekreftelse fra deg på at du ønsker det samme ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...