Gjest Litt sjenert Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 Det er skikkelig merkelig, i en uke har jeg hatt vondt i rompa! Det kjennes som det ikke er "innvendig", men i musklene! Jeg har ikke noen problemer med fordyelsen. Har litt vondt i nedre delen av ryggen i tillegg. Det er akkurat som en krampe rundt endetarmen, ikke konstant med av og til med jevne mellomrom. Noen som har hatt noe lignende? Det er skikkelig pinlig!! Hjelp...
Gjest Litt sjenert Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Hvis jeg beveger meg er det forresten bedre enn hvis jeg sitter...sitter mye pg.a kontorjobb. Er det noen som tror at det er alvorlig?!
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #3 Skrevet 27. mai 2004 Det er en ganske vanlig lidelse blandt menn i 20-30 årene. en del kvinner opplever også denne krampen. Vet ikke om noen behandling( det må du spørre legen om), men lidelsen er helt ufarlig men veldig plagsom. Leste om dette på en legeside på nettet, prøv å gjør et søk.
Usikker Skrevet 27. mai 2004 #4 Skrevet 27. mai 2004 Hvis jeg beveger meg er det forresten bedre enn hvis jeg sitter...sitter mye pg.a kontorjobb. Er det noen som tror at det er alvorlig?! Ingen her inne er fagfolk - så jeg synes du bør oppsøke lege. Pinlig eller ikke.......... legen har sett mange romper før Lykke til
Gjest Sjenert igjen... Skrevet 27. mai 2004 #5 Skrevet 27. mai 2004 Jeg er ikke mann! Jeg er en ung kvinne, ellers frisk. Skal lete etter mer info. Hvis noen andre har flere opplysninger blir jeg veldig takknemlig!
birgitte242 Skrevet 27. mai 2004 #6 Skrevet 27. mai 2004 Ingen her inne er fagfolk - så jeg synes du bør oppsøke lege. Det kan du vel ikke vite... selv vet jeg om flere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå