BlackDog Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Hei Er en mann som er forvirret, så forvirret at jeg har tatt det drastiske steg å registrere meg på et kvinneforum. Jeg kan ikke se noen andre plasser å få bedre råd i dette tilfelle enn hos andre damer, da jeg ikke forstår bæret. Har hatt daglig kontakt på nettet med ei dame i nesten et halvt år, noen ganger er hun veldig flørtende, andre ganger holder hun litt avstand. Dette er noe jeg har lagt merke til. Hun var veldig flørtete frem til november i fjor spesielt, hvor jeg da la merke til at det begynte å avta. Samtidig så kom det noen flørtete meldinger med jevene mellomrom som gjorde at det var vanskelig for meg å tolke hva hun egentlig mente. Jeg valgte å ikke si noe. Den siste måneden (fra februar) har hun og ønsket å ringe pr. telefon, noe vi har gjort og samtalen er positive og varer ganske lenge. Senest for noen dager siden ringte hun to ganger i løpet av en time i mens hun var på spasertur og skulle hente noe. Først ti minutter på vei tl plassen og så ti minutter i ettertid. Hun ringer generelt ganske ofte, noe jeg setter pris på da jeg har begynt å få følelser for henne. I går var jeg på filmkveld hos noen venner og hun lurte på om jeg hadde vært på date, noe jeg svarte nei på da dette ikke stemte. Hun mente da at det var dumt da jeg hadde godt av å finne meg ei koselig jente å gå på date med. jeg svarte da at jeg ønsket først å få klargjort hvordan jeg og henne lå an da jeg liker henne godt. jeg får da svar tilbake at hun var ikke interessert i et forhold bare å være venner. må innrømme at jeg eir veldig forvirret med tanke på at hun til tider flørter litt og ringer til meg veldig ofte. har dere damer noen tanker om hva i all verden som foregår her???? jeg kjenner jeg sliter med dette da jeg liker henne veldig godt, men opplever å bli avvist uten å se tegn til at det kunne skje i forkant.
Doge Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 (endret) Jeg hadde sannsynligvis sagt til henne at jeg hadde satt pris på at hun ikke flørtet så mye med meg. Edit: Når jeg tenker meg om så hadde jeg nok kutta henne ut om jeg var deg. Hun vet at du er interessert i noe mer, og allikevel så fortsetter hun med å ta kontakt og flørte med deg. Endret 22. februar 2014 av Doge 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Hørt om konseptet kompiser? Sånn der er jeg mot alle mine venner av det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: 0dc5a...4b9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Hei ts, Det er en veldig enkel måte å finne ut av dette på. Du sier til henne at du nå har fått en klar melding av henne om at hun ikke er interessert og at du da kommer til å se deg om etter en annen jente. Det er bare en måte å takle slik oppførsel på og det er at du sier klart ifra. Det er ikke vanskelig å forstå at denne jenta er fryktelig sjalu og ved å bli sammen med noen (les deg) så gir hun slipp på å være den som kontrollerer situasjonen, noe hun formodentlig ønsker å gjøre for ikke å la sin sjalusi komme til overflaten. Taktikken virker, men dessverre bare for en kortere stund. Siden du nå ikke har rukket å bli glad i henne ennå, er dette kanskje ikke en jente for deg, siden du virker til å være en åpen person uten tilknytningproblemer. Anonymous poster hash: ffd26...243
Ferny Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Jeg skjønner ikke. Dere møtes vel i virkeligheten også? Hvis dere aldri har møttes, så er det jo helt korka å forvente noe annet enn vennskap, til tross for daglig kontakt det siste halve året. Unnskyld meg. Håper jeg har misforstått noe her.
Gjest Whitestripes Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Er du interessert i noe mer enn vennskap med henne, da? Slik du framstiller dette, virker det som det er hun som driver dette fram, og du er veldig passiv. Tar du kontakt først? Ringer du henne noen ganger? Flørter du tilbake? At hun sier hun skulle ønske at du kunne finne deg en koselig jente, er nok for å teste din interesse for seg selv. Hun føler seg usikker på hvor hun har deg, men tør ikke spørre rett ut hvor dere står, og derfor sier hun sånne ting. Har dere planer om å møtes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå