AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Jeg har nettopp avsluttet en veldig intens flørt, eller nesten-forhold. Vi var veldig forskjellige og jeg så ikke at det kunne fungere mellom oss på sikt, så jeg avsluttet. Jeg er litt sliten og føler meg litt tom etter dette. Det ble mange tårer fra begges side. Men, jeg kjenner en mann, og han er på "papiret" perfekt for meg. Like holdninger, politisk syn, interesser og vi har en utrolig god kjemi. Så jeg liker han veldig godt. Pen er han også. Han har også nettopp gått ut av et forhold. Jeg merker godt at han liker meg, men han passer veldig på at han ikke skal trå over noen grenser. Det samme gjør jeg. Så jeg trenger tid, og jeg mener at også han skal ta seg tid, for han er verdt det tror jeg. Ingen av oss skal bruke den andre som rebound. Så skal jeg si dette til han, eller skal jeg la det være underforstått? Eller skal jeg vente til han sier noe? Hva mener dere? Vi tilbringer masse tid sammen og har det utrolig gøy. Jeg er ikke forelska enda, det passer jeg meg for. Han er heller ikke forelska i meg, tror jeg, men han trives i mitt selskap. Vi er begge i midten av 30-årene og ingen av oss ønsker barn, eller har barn. Anonymous poster hash: 40691...3c5
Gjest Linneah2013 Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Kan du ikke la det være som det er da, uten å si noe? La ting utvikle seg naturlig? Kanskje best å vente med å si noe før du/dere ser om forelskelsen kommer, eller?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Kan du ikke la det være som det er da, uten å si noe? La ting utvikle seg naturlig? Kanskje best å vente med å si noe før du/dere ser om forelskelsen kommer, eller? Men hva om han gjør et fremstøt, og så er ikke jeg klar i det hele tatt? Hva skal jeg si da? Anonymous poster hash: 40691...3c5
Marie90 Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Hvis han gjor fremstot og du ikke er klar, saa sier du at du er interessert, men trenger litt mer tid. Inntil det trenger du ikke si noe. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 TS Jeg vrir hjernen hode mitt alle veier på dette, det virker som et tulleproblem, men jeg er så i villrede på hva jeg skal gjøre om så skjer. Ditt råd Marie90 virker godt. Men han ville ikke føle at han går på gress da? Han jeg blir kynisk og utnyttende? Det er en følsom kar med litt dårlig selvbilde. Hva mener dere menn? Anonymous poster hash: 40691...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå