AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Når man sitter i en gruppe og aldri kommer til orde, hva gjør man da? De andre synes sikkert jeg er teit og derfor overhører de bare det jeg sier, og jeg føler meg mer og mer dum. Tips?Anonymous poster hash: eda1c...1fa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Er dette folk du må være sammen med? Anonymous poster hash: 4f7c6...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Når man sitter i en gruppe og aldri kommer til orde, hva gjør man da? De andre synes sikkert jeg er teit og derfor overhører de bare det jeg sier, og jeg føler meg mer og mer dum. Tips?Anonymous poster hash: eda1c...1fa Ikke tenk sånn over hva du skal si. Vær spontan. Anonymous poster hash: 9c244...5f0
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Er dette folk du må være sammen med? Anonymous poster hash: 4f7c6...9bc Ja...Anonymous poster hash: eda1c...1fa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Er man stille og forsiktig som person har folk lett for å overkjøre en i gruppesamtaler. Jeg sier ikke at det ikke er dårlig folkeskikk av de andre, men skal du ha noe håp om å bli hørt må du knytte deg til en eller flere i gruppa eller sette deg i respekt på et eller annet vis. Anonymous poster hash: 4f7c6...9bc
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Hvordan er kroppsspråket ditt, for eksempel, sitter du å ser ned i bordet mens du snakker, eller lener du deg frem og ser de andre i øynene? Du må vise at her er du.Anonymous poster hash: 4f7c6...9bc
King in the North Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Etter min erfaring, gjenspeiler slikt mye av ens personlighet. Eventuelt hvordan gruppens persepsjon av deg er. Det kan hende du er litt forsiktig, lavmælt. Selvtillit, kroppsspråk etc spiller inn. Trust me, I've been there. Vær spontan, og ikke la de andre overkjøre deg. Lettere sagt enn gjort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå