Gå til innhold

Hvilken BH-størrelse?

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har nå byttet p-piller til Yasmin fra Microgynon, og det virker som at puppene har vokst en del, for nå har jeg fått litt dobbeltpupp med størrelse C65.. Men hvordan vet jeg om jeg da må gå opp en cup eller bare fortsette med denne cupen? Jeg tenker at kanskje puppene mine er litt for store for C65 og samtidig litt for små for D65, så det er vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er løsninger for alt.

Har du mulighetene til å gå i en undertøysbutikk for å prøve forskjellen mellom en C og en D cup?

Umiddelbart høres det ut som du burde gå opp en cup størrelse, og om det da blir litt stort så kan bytte av modell være en løsning.

:)

Skrevet

Bruk denne muligheten til å faktisk måle deg for å finne riktig størrelse, gjerne i en ordentlig undertøysbutikk der dem kan dette. Er alt for mange som bruker feil størrelse

Anonymous poster hash: 4183e...196

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Målte i går og skal visst bruke 65DD. Skal gå innom triumph og sjekke om de har denne størrelsen sånn at jeg får prøve

Gjest avocadoen
Skrevet

Bruk denne muligheten til å faktisk måle deg for å finne riktig størrelse, gjerne i en ordentlig undertøysbutikk der dem kan dette. Er alt for mange som bruker feil størrelse

Anonymous poster hash: 4183e...196

Jeg har målt før. 65 er riktig for meg rundt, men det er vanskelig å måle seg til hvilken cup man skal ha, siden BH-er er ganske forskjellige

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Målte i går og skal visst bruke 65DD. Skal gå innom triumph og sjekke om de har denne størrelsen sånn at jeg får prøve

En DD cup er 3/4 av en E cup, og puttes som regel i E kategori de fleste steder (også på merkelappen inne i BH'en).

Lykke til med prøverunden :)

Endret av Lille-pus
Skrevet

En DD cup er 3/4 av en E cup, og puttes som regel i E kategori de fleste steder (også på merkelappen inne i BH'en).

Lykke til med prøverunden :)

Hmm.. så DD er større enn D?

Anonymous poster hash: 60d3a...d98

Gjest avocadoen
Skrevet

Oi, kom borti en AB-knapp her jeg gitt

Gjest navnelapp
Skrevet

DD er større enn D, ja. Sjekk om du bør gå ned ein storleik rundt, det er ofte konsekvensen av å gå opp i cup. Kanskje er det 60E du eigentleg treng.

Gjest avocadoen
Skrevet

DD er større enn D, ja. Sjekk om du bør gå ned ein storleik rundt, det er ofte konsekvensen av å gå opp i cup. Kanskje er det 60E du eigentleg treng.

Jeg vet at jeg også kan bruke 60 egentlig, siden 65 er litt for mye egentlig, men det er jo helt umulig å finne :P

Skrevet

Jeg vet at jeg også kan bruke 60 egentlig, siden 65 er litt for mye egentlig, men det er jo helt umulig å finne :P

Ikke i skikkelige undertøysbutikker. I billigkjedene, ja.

Anonymous poster hash: a6343...265

Gjest avocadoen
Skrevet

Ikke i skikkelige undertøysbutikker. I billigkjedene, ja.

Anonymous poster hash: a6343...265

Jeg handler på triumph, men jeg bor ikke i Oslo, så utvalget er noe mindre.

Gjest avocadoen
Skrevet

TS her. Var på triumph og må visst ha E ja, så har kjøpt to i 65E, og det er deilig og endelig ha riktig størrelse :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...