Gå til innhold

Brudepikekjole - står mellom 2 - hjelp meg - HASTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ei venninne av meg skal få tak i brudepikekjole til dattera mi i USA, som hun tar med seg hjem til Norge når hun kommer nå på onsdag, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Tror hele tiden at jeg har bestemt meg, men så kommer den lille kjente tvilen igjen.

Jeg står mellom denne (F81081):

F81081

og denne (20039):

20039

Dere synes kanskje kjolen er litt "kjedelig" og enkel, men det er sånn jeg vil ha, hun kler også det best. Skal ha kjolen i elfenben.

Jeg synes kanskje egentlig at kjole 20039 er finest, men så er det noe som stopper meg litt, jenta mi er 5 år, vi skal gifte oss på vinteren, og jeg synes den kanskje er litt for "naken" over skuldrene.

Men, glem meningene mine, hvilken synes dere er finest?!?

Glemte å skrive at jeg tror jeg har bestemt meg for F81081 siden jeg synes den andre er som den er, men som sagt, tvilen kommer hoppende

over meg hele tiden!

Glemte å skrive noe som egentlig er litt moro, for den jenta som er

avbildet med begge disse kjolene er faktisk veldig lik dattera mi......vittig!

Klem fra meg til dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefine kjoler begge to, men min favoritt er F81081. Som du sier så synes jeg den andre blir litt bar når det er på vinteren det store skal skje. Har det vært på sommeren syns jeg den andre har vært like grei.

Lykke til!

Skrevet

Flotte begge kjolene...jeg holder en knapp på F81081.

Lykke til med valget :D

Skrevet

Jeg likte nr to (20039) best. Syntes skjørtekanten la seg så fint på den.

Skrevet

UTROLIG VANSKELIG VALG!!! Jeg tror også jeg holder en knapp på F81081, men som sagt av en over var skjørtet på 20039 veldig nydelig. Det falt så flott!!

Jeg hadde samme opplevelse som deg når jeg så bildene. I det ene øyeblikket den ene, så den andre......

Lykke til!! Du velger sikkert det rette! :wink:

Skrevet

jeg likte best den første, men er enig i at skjørtet på den andre lå veldig pent. Men det er oventil man ser best, så jeg ville valgt den første.

Det var så pene kjoler begge to så du blir nok fornøyd samme hva du velger

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes den siste av de to var aller finest jeg, fordi skjørtet var flottest!

Skrevet

Jeg ville nok tatt den første siden det er vinter, ellers så synes jeg begge er like fine

Skrevet

Jeg vill eikke valgt noen av de. De er jo tro kopi av en voksen brudekjole jo, og det synes jeg ikke er en pen brudepikekjole. Men jeg vet det er sånn det gjerne gjøres "over there", at kjolen til blomssterpikene er nokså lik brudens. Men ingen av de falt i min smak, heller motatt.

Skrevet

Jeg likte den første best. (F8 et eller annet). Synes den andre var for bar, som du sier, ikke fordi det er vinter, men fordi det er en så liten jente. Passer bedre å være litt tildekket.

Skrevet

Jeg synes også den øverste er penest. Veldig stilig med enkel kjole!

Gjest mettemo
Skrevet

oj, de var flotte begge to, men tror jeg likte best f810.

Lykke til med valget :P

Skrevet

Fruenge: Flott at vi mennesker har forskjellige meninger og ulik smak, heldigvis for det, men jeg MÅ likevel "forsvare" meg litt her!

Kjolen er ikke ment som noen kopi av brudekjolen min, den er så ulik min kjole som du kan få det faktisk! :wink:

Ikke er den så veldig forskjellig fra brudepikekjoler vi "bruker i Norge" heller, den mangler kanskje noen stoffblomstrer eller tyll?!? Jeg ville ha en enkel kjole til dattera mi kun fordi jeg liker det og hun kler det best! Og det er det faktisk ikke så veldig lett å finne her jeg bor ihvertfall! Og kjole med "dill" vil jeg ikke ha!

Takk for at du svarte, og ha en fortsatt kjempefin dag :P

Skrevet

Flotte kjoler begge! Deilig å se brudepikekjoler uten masse rytsjer og blonder og dill. Ville nok valgt den øverste selv, men som sagt så var begge fine.

Skrevet

Hei

Jeg syns begge var fine, men holder en knapp på nr 20039 :D Hvor gammel er brudepiken?

Skrevet

Nå er pengene overført til venninna mi i USA og jeg har gitt beskjed om at jeg vil ha kjole F81081. Jeg er ikke i tvil om at jeg har valgt riktig

kjole!

Dere hjalp meg kjempemasse - tusen takk til dere alle - deg også Fruenge!!!! Godt å ha noen som kan hjelpe med sånne ting!

Spurte dattera mi i dag morges også, hun fikk se bilde av de to kjolene også skulle hun velge hvilken "prinsesse" hun synes var finest, hun endte opp med F81081 hun også så da er det gjort. Gleder meg VELDIG til

den kommer, blir moro, bare 4 dager til jeg får se den.

Takk igjen alle sammen og ha en strålende dag :P

Klem fra meg til dere

Skrevet

Det var nok det lureste å la hun som skal bære kjolen få lov til å velge. Selv syntes jeg kjole nr 20039 var finest, syntes ikke den var veldig mye mer bar enn den andre.

Håper dere begge blir fornøyd med valget ditt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har nå mottatt brudepikekjolen, og den var nyyyyyyyyyyyyydelig!!!! Mye

finere en hva den var på bildet faktisk! Overdelen er det kjempefint

broderi på i samme farge som kjolen (elfenben) og skjørtet er

akkurat sånn det skal være. Venninda mi som kjøpte kjolen for meg såg

på begge kjolene som jeg stod i mellom, og det var ikke tvil synes hun på

hvilken kjole som var finest, nemlig F81081. Mod. 20039 var ikke så fin som den var på bildet, så noen ganger kan bilde lyve, veldig!

Er ihvertfall kjempefornøyd jeg, og brudepiken selv er helt i ekstase!

Takk igjen til dere alle !!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva betalte du for kjolen(e) da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...